• Lid sinds 30 april 2012

La Stalla

Malden

N heeft nog geen foto toegevoegd

1. N's profielfoto
    N heeft een recensie geschreven voor La Stalla

N

Erg slecht!
    Vandaag gegeten (Koninginnedag) en je verwacht dat ze op zo'n dag met voldoende personeel staan. Nee hoor, alleen maar 14-jarige jongens en meisjes die het wel proberen maar eigenlijk niet veel goed doen. Tomatensoep was lekker, uiensoep zat erg weinig smaak aan. Vervolgens een uur op de hoofdgerechten moeten wachten. Tevens ook een uur niemand van de bediening gezien om drankjes op te nemen of de overgebleven soepkommen af te ruimen. Na een uur gevraagd waar ons eten bleef. Ze zou het gaan vragen in de keuken. Het meisje komt terug het restaurant in maar loopt 4x ons tafeltje voorbij zonder iets aan ons door te geven! Uiteindelijk kregen we ons eten, maar misten we 2 pizza's en was er eentje verkeerd. Toen we hier iets van zeiden, kregen we een snauw van een soort van 'manager' die zei dat we niet zo onaardig moesten doen. Wij kregen dus de schuld van hun personeelstekort!! En het was niet eens druk!
    De pizza die verkeerd was gebracht stond overigens wel gewoon op de rekening. We kregen geen drankje aangeboden of andere tegemoetkoming.
    Wij komen hier nooit meer terug!!