• Lid sinds 2 augustus 2016

Brasserie de Verandering

Rotterdam

N. Burke heeft nog geen foto toegevoegd

1. N. Burke's profielfoto
    N. Burke heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Verandering

Vorig jaar hier geweest toen de vorige eigenaar er nog zat, was toen heel goed bevallen. Het viel direct op dat er nu een andere eigenaar in zit. Eten niets op aan te merken, prijzen erg duur (fles water € 6,50), personeel zeer onprofessioneel.

Met vier personen kregen wij een klein schaaltje patat, dit was fout gegaan werd er gezegd, want dit was maar voor 2 personen maar we konden bijbestellen. Dit direct gedaan. Patat niet gekregen (maar je betaald er wel voor). Personeel is meer met zichzelf bezig dan met de klanten, staan achter de bar te dansen/zijn op de computer achter de bar naar zonnebrillen aan het kijken en dergelijke. De eigenaresse is totaal niet geïnteresseerd in haar klanten, behalve die behoren tot vaste gasten/vrienden/kennissen, daar was ze wel erg druk mee. Maar bij de andere gasten is ze niet aan tafel geweest om te vragen of het eten had gesmaakt. Totaal geen verstand van horeca dus. Werkelijk niemand van het personeel zei ons gedag toen wij het restaurant verlieten. Dan kan het eten misschien goed zijn, het gaat om een totaalplaatje en dat bieden ze hier duidelijk niet.

Een behoorlijke "verandering" met betrekking tot de vorige eigenaar. Ons zien ze hier nooit meer!!

3,6