• Lid sinds 17 juli 2019

Myra Ilona Van Der Laan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Myra Ilona Van Der Laan's profielfoto
    Myra Ilona Van Der Laan vindt Amigos leuk
  2. We kwamen binnen en er stond een lange rij. Na gezegd gereserveerd hebben hebben we nog 25 min moeten wachten. Mensen achter ons 3 kwartier. Aangelengde ouzo met water moet je gewoon niet doen doe het dan niet. Toen duurde het uiteraard heel lang voor dat we ons drankjes kregen en eten konden bestellen, we hadden onbeperkt mixedgrill. Je krijgt eerst een mooie plank met alles er op en er aan de 2e rondje krijg je een bordje met wat vlees er op gegooid alsof dat nog over was. Na er iets van gezegd te hebben werd dst verbeterd. Het vrouwelijk personeel kan volgens mij niet lachen. De jongens daarin tegen waren heel vriendelijk. Iemand van ons vond een lange haar in zn eten daar is niks mee gedaan er werd alleen door mevrouw gezegd oh excuses maar dat kunnen we niet voorkomen, ik vind van wel. Alsof het haar niet echt boeide ze bood een nieuw bord aan uiteindelijk me we waren er al klaar mee.

Al met al een hele slechte ervaring. Een pluspunt het vlees was wel lekker op de haar na.

3. Myra Ilona Van Der Laan's profielfoto
    Myra Ilona Van Der Laan heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Kip droog, biefstuk smaakt alsof die over de datum is. Na daar wat van gezegd te hebben hebben we hier geen reactie op gehad. Oude mensen met rollator laten ze met moeite over opstap zonder hulp naar tafel gaan. En als salades op zijn, wat bediening meldt aan personeel is het "mooi" en verder word er pas na nog een keer vragen en klanten vertrekken aangevuld. SLECHT.

1,7
  4. Myra Ilona Van Der Laan's profielfoto