• Lid sinds 19 maart 2014

Brussels Lof

Ridderkerk

Mw.WH. de Boer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mw.WH. de Boer's profielfoto
    Mw.WH. de Boer heeft een recensie geschreven voor Brussels Lof

Zaterdagavond wezen eten met mijn dochter voor haar verjaardag, maar wat een leuke avond zou moeten zijn werd een grote teleurstelling.

Wij hadden gereserveerd voor een tafeltje bij het raam. Drankje besteld, mandje brood erbij, en de kaart met een bord met driegangen menu. Niets aan de hand zou je zo zeggen.

Voorgerecht kwam er aan; geen onderleggers voor je bord, lepel vergeten voor opscheppen. Ik vond dit ongezellig. Tijdens het eten was het ene grote rumoer in de zaak, je kon elkaar niet verstaan.

Na het voorgerecht hebben wij 1 uur zitten wachten op het hoofdgerecht. Mijn dochter sprak de ober aan, en hij vertelde zozozo dat er een keukenpersoneel ziek was, en het was zo druk in de zaak, zou even gaan kijken of er iets aan te doen was. Er kwam niemand opdagen. Een volgend personeelslid vroeg of alles naar wens was, nou dat was het zeker niet.

Op een gegeven ogenblik zag ik en mijn dochter dat er gasten eten kregen geserveerd, die veel later waren binnen gekomen dan wij en wij hadden nog steeds ons hoofdgerecht niet. Het personeel werd steeds onvriendelijker, en als beloning kregen wij koffie van de zaak omdat het zo lang had geduurd. De koffie werd alsware zo op de tafel gesmeten, met een gezicht van de serveerster van heb ik jou daar. Afschuwelijke sfeer en dat allemaal voor mijn dochter haar verjaardag.

Wij hebben afgerekend en zonder nog iets te zeggen, zijn weggegaan. Onderweg in de auto konden wij er niet overzit dat er helemaal geen uitleg werd gegeven en zelfs geen excuses of iets dergelijks werd er gezegd. Wat een afschuwelijk personeel. Je legt daar wel je goeie geld neer, maar wat had ik een hoofdpijn die avond. Gaan er natuurlijk nooit meer eten, en voor mijn dochter een avond om nooit meer te vergeten.