• Lid sinds 8 juli 2014

't Stationneke

Asten

mw Loonhoven heeft nog geen foto toegevoegd

1. mw Loonhoven's profielfoto
    mw Loonhoven heeft een recensie geschreven voor 't Stationneke

Ik heb een dochter die zelf in een cafetaria werkt waar de prijzen flink wat lager liggen. Een boerenfriet ookwel het frietje peel genoemd bij het stationneke kost 7,95. Dan denk je voor dat geld een frietje te krijgen gebakken in goud frietvet vanwege deze belachelijk hoge prijs. Maar nee de spek was smakeloos en oud helemaal zwart, net zoals de uien champignons en paprika die er op het frietje lagen. Pikzwart en een vieze smaak. Normaal gesproken zit er ook jus op zo'n frietje, maar zelfs dat ontbrak. Daarnaast had ik kipfingers die niet goed gebakken waren. Ik was er tussen de middag eten het was absoluut niet druk maar toch heb ik 20 minuten op mijn eten moeten wachten. Terwijl uit ervaring ik weet dat je friet in ongeveer 5 minuten wel klaar moet zijn. Ik was er met mijn dochter eten en het personeel kwam een beetje geërgerd over. Er werd niet vriendelijk tegen mij en mijn dochter gedaan en werden niet begroet toen we binnen kwamen. Ze vonden ons eerder een last. Toen ik klaagde over mijn kipfingers hebben ze ze opnieuw het vet ingegooid wat dus heel ongezond is en extra vet maakt omdat het al in het vet gelegen heeft. De smaak was weg en ik heb ze ook laten staan. In plaats van nieuwe kipfingers te krijgen kreeg ik vieze door vet doorweekte kipfingers die ik niemand anders aan zou raden. Deze tent is veel te duur en totaal geen waar voor je geld.

2,5