• Lid sinds 2 november 2011

Brasserie Werelds

Tilburg

Restaurant d'Oude Waegh

Hoorn

MrEetgraags heeft nog geen foto toegevoegd

1. MrEetgraags's profielfoto
    MrEetgraags heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Mooi aangekleed. Beetje jammer van alle rondstuiterende kinderen, maar daar ontkom je natuurlijk niet aan in zo'n soort restaurant.

We hadden aangegeven snel weer weg te moeten en daar hielden ze heel goed rekening mee.

De pannekoek (salami, kaas, it. kruiden/ en appel kanneel) zelf vond ik behoorlijk flauw. Je proeft alleen de toevoegingen, niet die heerlijke grootmoederspannekoek smaak.

2. MrEetgraags's profielfoto
    MrEetgraags heeft een recensie geschreven voor Restaurant d'Oude Waegh

Prachtige locatie en entourage. Dat moet wat gekost hebben en dat weegt vast een klein beetje door in de prijzen die ze vragen.

Wel heerlijk gegeten. Aardige presentatie van de gerechten, bijvoorbeeld de saté en tonijn.

Het eten leek me behoorlijk standaard of simpel, geen hoog intelligente garnituren of bereidingen.

3. MrEetgraags's profielfoto
    MrEetgraags heeft een recensie geschreven voor Brasserie Werelds

Werelds is wat moeilijk te vinden, maar als je er eenmaal bent is het een plek voor puur culinair genot. Die puurheid begint met de producten die ze gebruiken: veel is huisgemaakt. Ik heb Werelds er niet op kunnen betrappen dat ze van die standaard groothandelproducten serveren. Die kok vaart zijn eigen karakteristieke koers en gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Vooral op maandagavond is het bijzonder: dan hebben ze altijd gerechtjes voor 7 euro. Dan is de verhouding prijs/kwaliteit als voor een dubbeltje op de eerste rang.