• Lid sinds 18 juni 2018

1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

Mr. Sammi heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Mr. Sammi's profielfoto
    Mr. Sammi vindt de recensie door Orwina Krijn voor Mr. Sammi leuk
    Internationaal Roermond

Orwina Krijn

Mooie locatie aan het water, terras top, eten heerlijk, alleen jammer dat de bediening super snel is met eten brengen en afruimen.
    Gaf een opgejaagd gevoel, net of je niet welkom was en de tafel nog een keer besproken was voor dezelfde avond.

2. Mr. Sammi's profielfoto

Beste M,

Jammer te vernemen u bij ontvangst niet het gevoel hebt gehad gezien te worden. Er staat zelfs elke avond een van onze collega's op de taak ontvangst ingepland. We trachten doormiddel van het spreiden van de reservering aanname, de drukte bij ontvangst te verdelen over de gehele avond. Enkel kan het wel eens voorkomen dat diegene die verantwoordelijk is voor ontvangst langer met het plaatsen van de gasten bezig is dan gepland. Dit kan voor een wachttijd bij de deur zorgen, heel vervelend maar wij proberen iedereen die binnenkomt met dezelfde rust aan tafel te begeleiden.

We kiezen er in ons concept bewust voor de gasten op hun gemak een aperitief te laten uitzoeken om aansluitend de menukaart te brengen. Op vraag en naar wens kunnen we natuurlijk de menukaart ook sneller brengen.

Fijn te vernemen er zeker ook lekkere gerechten zijn geserveerd, maar natuurlijk teleurstellend er ook gerechten niet naar wens zijn geserveerd. De Ossenhaas in deze was inderdaad verkeerd aangeslagen M/R, maar naar onze info ook snel weer een nieuwe doorbakken geserveerd. Natuurlijk had het in een keer goed moeten gaan. Verder zijn uw opmerkingen omtrent de te zoute en lauwe gerechten doorgespeeld aan de keuken en we zijn blij kennis te nemen van deze opmerkingen zodat we in het vervolg hierop kunnen letten.

Natuurlijk hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u het tegendeel van Mr.Sammi te mogen bewijzen. Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer.

3. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Orwina,

Fijn te lezen dat u heerlijk gegeten hebt op ons mooie terras.

Jammer dat u een opgejaagd gevoel hebt gehad de tafels worden namelijk nooit 2x besproken, juist om ervoor te zorgen dat de gasten lekker kunnen genieten. Jammer dat u dit niet zo ervaren hebt. Hopelijk mogen wij u nog een volgende keer ontvangen en u voorzien van een ontspannen avond.

4. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Ron,

Super bedankt voor de mooie woorden, hier doen we het voor.

5. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Bruekers,

Fijn te vernemen dat u Mr.Sammi beoordeeld als een mooie locatie met vriendelijk personeel. Jammer te vernemen dat het eten tegengevallen is. Hopelijk hebt u er de avond zelf een melding van gemaakt en is uw klacht volgens onze procedure opgelost. Mag dit niet het geval zijn hopen wij natuurlijk nog een kans te krijgen en u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Mr.Sammi

6. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Veilig Neel,

Jammer te vernemen u het gevoel hebt gehad wij enkel ons restaurant runnen om in ons levensonderhoud te voldoen. En u ons als arrogant beoordeeld. Maar dit is in tegendeel wij runnen met al onze energie, passie en liefde die we hebben. Des te meer het ons raakt om zo'n dergelijke recensie te lezen. Natuurlijk kan het mogelijk zijn dat de bedieningsmedewerker deze avond niet zijn dag heeft gehad, al vind ik dat mogelijk voor te stellen. Maar het is uw ervaring en daar hebben wij respect voor. Wij hopen dat we de zin "Dit nooit meer", door onze reactie mogen vervangen voor "nog een kans" en wij u persoonlijk mogen verwelkomen om meer te vertellen over ons bedrijf en u kennis te laten maken met onze passie en liefde voor ons bedrijf. Wij zijn bereikbaar via bistro@mr-sammi.nl. Wij hopen oprecht van u te vernemen.

7. Mr. Sammi's profielfoto

Beste Peter,

Heel jammer te vernemen wij niet aan uw verwachten hebben kunnen voldoen en het bij u rommelig en kil is overkomen. Dit is het laatste wat we willen uitstralen, wel zijn we blij dat u uw mening met ons deelt. Hierdoor kunnen wij het oppakken, het is natuurlijk niet de bedoeling u niet geniet en u van mening bent dat dit ons niet interesseert, want dat doet het wel degelijk. Wij hopen een tweede kans van u te krijgen en u een volgende keer andere gevoel mee te mogen geven.