• Lid sinds 22 november 2012

2. Rauw

3. 7,6

i76!

Sittard

Moreno heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Moreno's profielfoto
    Moreno is Gerard gaan volgen.
  2. Moreno's profielfoto
    Moreno is Tom gaan volgen.
  3. Moreno's profielfoto
    Moreno is John Spijkerman gaan volgen.
  4. Moreno's profielfoto
    Moreno is Tom-Eric gaan volgen.
  5. Moreno's profielfoto
    Moreno is Cynthia gaan volgen.
  6. Moreno's profielfoto
    Moreno is Joey gaan volgen.
  7. Moreno's profielfoto
    Moreno vindt The Duchess leuk

8. Moreno's profielfoto
    Moreno vindt Rauw leuk
    Lunchroom Sittard

9. Moreno's profielfoto

DIT IS EEN TEST

10. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

Hallo Rob,

Jouw laatste lijstje is verwerkt en ik heb de volgende restaurants kunnen toevoegen:

Tapas & Grill España Amsterdam https://www.eet.nu/amsterdam/espana-amsterdam
    Bacco Ristorante & Vineria Amsterdam https://www.eet.nu/amsterdam/bacco-amsterdam
    Elegance Café-Restaurant Amsterdam https://www.eet.nu/amsterdam/elegance-ahlem
    Thuis in Haren Haren https://www.eet.nu/haren/thuis
    Gordal Amsterdam https://www.eet.nu/amsterdam/gordal
    Valentini Den Haag https://www.eet.nu/den-haag/velentini

Uiteraard heb je ook de database punten hiervoor ontvangen.

Redactie - Eet.nu

11. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft gereageerd op een recensie van De Rozario

Beste Han,

Wat vervelend dat er iets is misgelopen met uw reservering en dat u niet heeft kunnen eten bij De Rozario. We hebben dit inmiddels opgenomen met het restaurant. Onze excuses voor het ongemak.

Redactie - Eet.nu

12. Moreno's profielfoto
    Moreno vindt de recensie door Lara Debie voor i76! leuk
    Huiskamerrestaurant Sittard

Ik mis de AH-lunches en het wekelijkse etentje...

13. Moreno's profielfoto

Hey Nik,

How is life? Thank you for sharing the new restaurant. I've added it to the database and you can find it here: https://www.eet.nu/amersfoort/klooser. Naturally you'll be awarded with database points ;-).

Kind regards,
    Editorial Team - Eet.nu

14. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

Beste Hans,

Fijn om te horen dat jullie er samen zijn uitgekomen. Ik heb de recensie bij 32 Eten & Drinken verwijderd van de restaurantpagina. Hopelijk is het zo in orde voor je.

Redactie Eet.nu

15. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft gereageerd op een recensie van i76!

Fijne Feestdagen voor diegene die de reacties aan het controleren is!! Je bent goed bezig! mag ook eens gezegd worden. :thumbs_up:

Met vriendelijke groetjes!

16. Moreno's profielfoto

Nu niet meer.

17. Moreno's profielfoto
  18. Moreno's profielfoto

@Adriaan: Bedankt voor de feedback. De Bib Gourmand lijst is inmiddels aangepast en De Karmeliet in Brugge heb ik gesloten. De restaurants De Wulf en Dôme zullen in de gaten worden gehouden. De punten komen jouw kant op!

@Arnaud De Klerk: Bedankt voor het bericht. De Watertuin is geopend en deze is toegevoegd: https://www.eet.nu/bergen-op-zoom/de-watertuin. Ook heb ik de restaurantnaam "Shoarma Grillroom Pizzeria Prinsenbeek" Aangepast naar "Prins Food Express". Uiteraard heb je hier de punten voor ontvangen.

@Wiebe de Vries: De eetgelegenheid De Struverij is inmiddels weer geopend, zoals al eerder via e-mail ook gecommuniceerd is.

19. Moreno's profielfoto
    Moreno vindt de recensie door Dennis Strokel voor Bollywood leuk

Heerlijk gegeten, maar wel een beetje weinig. De sfeer is redelijk, staat wat vol en dat maakt het onrustig. Bediening ok.

20. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft i76! toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Huiskamerrestaurant
    • Broodjes
    Brugstraat 77a Sittard
  21. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft een recensie geschreven voor i76!
    Huiskamerrestaurant Sittard

​Eten ziet eruit alsof het van de Albert Heijn komt! De groenten komen volgens mij gewoon uit de magnetron! Mij zul je hier niet nooit meer zien.​

22. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft gereageerd op een recensie van Eethuys De Waag

Wij hebben een foto toegevoegd van het betreffende etentje. Zoals u ziet staat het schaaltje van de salade (midden) en de patat (voorgrond) nog op tafel. Alleen deze twee schaaltjes zijn geserveerd voor 5 personen sate en 1 persoon tonijn. Met andere woorden per persoon 1 of 2 blaadjes sla en 6 patatjes meer was het niet. Lijkt mij voor 6 personen niet al te veel. Ik dacht dat het invullen van de recensie dan ook wel te recht was en dit niet aan een slecht humeur lag zoals u suggereerde. Maar kritiek kan men ook gebruiken om de service en de dienstverlening te verbeteren. Gezien de meerdere recensies is er sprake van een neergaande lijn (diagram) in uw bedrijf en is onze recensie niet geheel onterecht.Lijkt ons dan ook dat het e.e.a. voor verbetering vatbaar is.

De familie Dijkhuizen

23. Moreno's profielfoto
    Moreno is Rik gaan volgen.
  24. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft gereageerd op een recensie van De Kroontjes

Beste allebei,

Om verwarring te voorkomen heb ik de Prijs/Kwaliteit aangepast naar een 9. Dat staat toch wat leuker!

Het redactieteam - Moreno

25. Moreno's profielfoto
    Moreno is ADK gaan volgen.
  26. Moreno's profielfoto

Hallo Rob,

Bedankt voor het lijstje! In totaal hebben An en ik 17 restaurants toegevoegd aan de database:

Er zijn dus weer 17 database-punten aan jouw account toegekend. De Hoeve van Nunspeet heb ik niet toegevoegd omdat dit een hotel betreft. Het restaurant dat ook gevestigd is op dit adres heet Brasserie 14 en staat al op onze site. Wat betreft de IJsselkade in Doetinchem heb ik niks over kunnen vinden, zou je hier wellicht meer informatie over kunnen geven?

Alvast bedankt en ik hoop je snel weer te zien op Eet.nu!

Groeten,
    An & Moreno

27. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft The Duchess toegevoegd als favoriet restaurant

The Duchess

Honest seasonal cooking with an emphasis on great service
    • Regionaal
    • Engels
    • Internationaal
    Gruizenstraat 27 Sittard
  28. Moreno's profielfoto
    Moreno is Chris gaan volgen.
  29. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft Umut toegevoegd als favoriet restaurant
  30. Moreno's profielfoto
    Moreno schreef: