• Lid sinds 28 maart 2011

Tapas Parador

Leusden

Het Middelpunt

Enschede

Monique heeft nog geen foto toegevoegd

1. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Tapas Parador

Al een paar keer geweest. Lekker eten, geen toppertjes maar wel leuk dat de kaart regelmatig verandert. Geen probleem als je iets niet op de kaart ziet en wel graag wilt eten. Als het in huis is, maken zij het voor je. Top!

Niet overdreven sfeervol, wel lekker ruim zitten. Vriendelijke bediening.

2. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Thessaloniki

Sinds ik hier in de buurt woon al een paar keer geweest. Goed eten, een hartelijke bediening en geld over om de rest van de avond lekker uit te gaan.

3. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Bistro Bling

Net na de opening geweest. Goed gegeten, maar.....

Mijn hoofdgerecht ging 2x mis in de keuken terwijl de bestelling geen twijfel overliet. Resultaat: mijn hoofdgerecht kwam toen mijn tafelgenoten al bijna hun hoofdgerecht op hadden.

Dat deed niets af aan de kwaliteit van het eten. Hoofdgerechten duurder dan je mag verwachten. Vooraf en dessert beter dan je zou verwachten. Duidelijk moeite gedaan om sfeer te creëren maar was nog een beetje kil en statisch.

Als het zo uitkomt, kom ik er misschien nog een keer maar zal er niet speciaal voor naar Leusden gaan.

4. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Heerlijk eten in een sfeervolle en moderne ambiance. En niet onbelangrijk: op stoelen waar je de hele avond lekker op kunt zitten. De menukaart biedt voor ieder wat lekkers.

Bediening met een hartelijke lach. Ook kleine kinderen zijn duidelijk welkom en hebben een eigen veilige speelhoek.

Gastvrijheid en klanttevredenheid staan duidelijk voorop. Gratis parkeren voor de deur. Voor mij op loopafstand dus deze zomer zal ik daar regelmatig ook lekker op het terras zitten.