• Lid sinds 26 december 2013

Mr. Hu

Enschede

Monique heeft nog geen foto toegevoegd

1. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Mr. Hu

1e kerstdag hier gegeten en het was een totale afknapper.
    Alles wordt met een vleeswarenmachine gesneden, het vlees was nog dunner dan wat wij op ons brood gewend zijn. Zelfs later bij het ijs was de ananas flinterdun gesneden, maar daarvoor kreeg je wel 3 hele kleine plakjes. Ik dacht ik bestel wat groente en kreeg een halve krop sla, rechtstreeks uit de kas? Super ongezellig dat je constant van die belachelijke bestellijstjes zit in te vullen. En wat wij meer dan schandalig vinden, is dat wat je niet op eet je 1 euro voor moet betalen en voor vleesgerechten zelfs 2 euro. Om verspilling tegen te gaan? Volgens mij had ik hiervoor betaald. € 32,50 pp met kerst, maar daarvoor niets extra leveren? Het ijs was gekristalliseerd en kaal, geen chocoladesaus oid, gewoon kaal. En gratis onbeperkt drinken? Ze komen de bestelde drankjes gewoon niet brengen. Wij hebben er constant achteraan moeten vragen.
    Voor ons NOOIT weer, echt jammer van het geld en helaas een tegenvaller met kerst.

2. Monique's profielfoto
    Monique vindt de recensie door smid voor Mr. Hu leuk

1 november 2012 voor het eerst en absoluut voor het laatst bij mr. hu geweest.

de reden hiervoor is in eerste instantie de hygiene.. het was er erg stoffig en de borden waren niet schoon.

de tweede reden is dat het eten van zeer lage kwaliteit is en dat verwacht je niet voor 23 euro. het eten in de bakken was erg slof en taai en er is weinig tijd besteed aan de wok sauzen. geen wonder dat het daar zo rustig was, dacht ik achteraf.

het enige minpuntje van de bediening is dat het erg lang duurt voordat er nieuw drinken aan wordt geboden. verder waren ze erg vriendelijk.

voor iemand die van lekker eten houdt raad ik dit restaurant zeker af. er zijn genoeg wok restaurants met aanzienlijk meer keuze en betere kwaliteit.

1,7
  3. Monique's profielfoto
    Monique vindt de recensie door don voor Mr. Hu leuk

Eten koud, duurt te lang. Eerst vlees, dan als je het op heb de rijst. Vlees te scherp, veel vet aan het vlees. Je krijgt niet waar je voor betaald. Waren met zes volwassenen en een kind, moesten 170 euro afrekenen en hebben voor nog geen tien euro gegeten. Hier komen we nooit meer, de avond en het uitje met de kinderen totaal verpest.

1,9