• Lid sinds 4 juni 2017

Auberge De Zwaan

Oirschot

1. Monique & Marcel's profielfoto
    Monique & Marcel heeft een recensie geschreven voor Auberge De Zwaan

Kort geleden kwamen wij naar Oirschot omdat we op doorreis waren naar Geldrop, we wilde even ergens een goede bak koffie drinken. We kozen voor jullie restaurant, prima keuze. Jullie koffie is erg lekker en wordt in een leuk kopje geserveerd (vinden wij dan erg leuk) & een heerlijk stukje cake. Dank hiervoor, wij zijn echte fijnproevers qua koffie en tegenwoordig kom je nog maar zelden restaurants tegen waar je ook terecht kan voor een lekkere bak koffie. Jullie staan met stip in onze favorieten.

Vandaag kwamen wij nog eens terug naar Oirschot en omgeving, het is zo bijzonder mooi en besloten dit x wederom voor de koffie/thee te gaan en te lunchen.

Ik had gekozen voor 2 kroketten met friet - dit klinkt heel saai - maar dit hoeft het niet te zijn en was bij jullie restaurant inderdaad niet saai, maar waanzinnig lekker en zo leuk geserveerd! Mijn vriend had zalm op brood gekozen en die heeft er erg van genoten. Het was allemaal zo vers en lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut goed, bediening erg vriendelijk en je zit er comfortabel en ook best belangrijk, schone fris ruikende toiletten!

Tot de volgende keer!
    Een echte aanrader voor gewoon een bakkie koffie (als je van lekkere koffie houdt) en een goed verzorgende lunch enne met slechtweer gaan de heathers aan! En ze hebben een groot geheel aan luifel, zo fijn. Ipv die parasols die net niet op elkaar aansluiten en dat je dan net nog in de drup zit.
    Het zijn details, wij letten hier erg op.

Vriendelijke groet, Marcel & Monique uit Barendrecht.

2. Monique & Marcel's profielfoto
    Monique & Marcel heeft een recensie geschreven voor De Belvertshoeve

Wanneer je deze straat inrijdt, kom je al meerdere restaurants tegen, veelal gericht op kinderen. Wat heel leuk is. Wanneer je wat verder rijdt, kom je een gezellig restaurant tegen, nog steeds midden in het bos, ook voor kinderen erg leuk.

De koffie en thee is gemiddeld. Hier is nog iets in te verbeteren (zeggen 2 fijnproevers ;-) ), de sfeer is echt perfect, je zit er leuk en we zagen dat binnen zitten ook erg leuk er uit ziet. Wij vinden dit belangrijk, want zo kan iets een uitvalstekje worden voor alle jaargetijden. De toilet was schoon, min puntje betreft damestoilet: ruikt iets minder fris ivm baby's ook in deze ruimte worden verschoond, dat is jammer.

Verder geen minpunten!

Vriendelijk personeel en de coupe aardbei met vanille ijs is een absolute aanrader!!! Erg lekker, vers en goed ijs! Er is voldoende (gratis) parkeerplek.

Wilt u even ergens zitten, waar het is rustiger is, maar nog steeds mooie omgeving en op een mooi terras waar goed toezicht is voor de spelende kinderen, dan is deze echt een aanrader!

Wij komen zeker en vast nog eens terug!

3. Hans Brouwer

Mooie locatie waar we smakelijk gegeten hebben in goed sfeertje met knapperend haardvuur. Verder zijn we vriendelijk geholpen door vakkundig personeel die ons verteld hebben wat er zoal voorgeschoteld werd.

4. H R Bijlsma

De reservering was door eetnu onterecht bevestigd. Doordat mijn vrouw glutenvrij moet eten, belde ik en ontdekte daardoor dat ze vol zaten. Men heeft ons toch uitgenodigd om te komen en niet voor niets! Geweldig lekker gegeten en uiterst vriendelijk bediend. Top!!