Activiteiten van Monique De Jonge

1. Monique De Jonge's profielfoto
    Monique De Jonge heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Wat een teleurstelling. We zaten in de boot met de tent. Natte tafel en natte stoelen. Teveel mensen te dicht op elkaar. Eten was goed. Kinderen hadden een prinsessen en piraten pannenkoek. Dat is inclusief een kinderijsje. We hadden bonnen van de AH. 2De gratis. Op de rekening werden de beide kinderpannenkoeken verrekend. Maar het ijsje wat bij de pannenkoek zit werd alsnog berekend. Het was zo koud daar dat onze zoon zijn jas aan heeft gedaan. De natte tafel en natte stoelen helpen dan ook niet, de tegenvallende actie ook niet. Hier gaan we niet meer terug. De eigenaresse lijkt het allemaal niets te schelen.

1,8
  2. Monique De Jonge's profielfoto
    Monique De Jonge vindt De Pannekoekenbakker niet leuk

Monique De Jonge

3. Josette Kentie

Helaas hele nare ervaring gehad bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem. Kwaliteit van de champignonragout pannenkoek was echt flut! Kregen de ragout in een klein schaaltje wat helemaal uitgelekt was. Toen ik het op mijn pannenkoek wilde doen leek het wel soep. Heel dun en niet smakelijk! Zijn we beter gewend van de pannenkoekenbakker in Heusden waar de kwaliteit en klantvriendelijkheid super is! Dit was dus echt een tegenvaller! Collega had een saté pannenkoek waarvan de bovenkant bijna zwart was! Het afrekenen was ook een groot drama! We vroegen of we apart konden betalen omdat een van de collega's vroegtijdig vertrok. Bij deze vraag kregen we een vreselijk grote mond van de eigenaresse. Ze vroeg of we wel wisten hoe druk ze het hadden en zei dat we het lekker ff zelf uit moesten zoeken. Heel chagrijnig en onklantvriendelijk. Ons niet meer gezien bij de pannenkoekenbakker in Woudrichem!