• Lid sinds 19 augustus 2019

Kerkwerve
  2. De Heerenkeet

Kerkwerve
Nieuwe recensie

Monique heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Monique's profielfoto
    Monique heeft gereageerd op een recensie van De Heerenkeet

nu 4 jaar verder was ik hier.. exact hetzelfde en U had zelfs nog een streepje cocktailsaus .. Ik kreeg er na klagen van de gemiste dressing een klontje smeerboter bij voor de garnalen..
    vriendelijke groeten,
    Monique

2. Monique's profielfoto
    Monique vindt de recensie door Monique voor De Heerenkeet niet leuk

Als lunch het gerecht "broodje 3 keer anders" genomen. ( gerookte zalm, gerookte paling en Hollandse garnalen. Een grote homp sla op het bord met daarop 6 gehalveerde stukken klef en droog stokbrood waarvan de buitenzijde ook nog eens klef en zacht was. De garnalen, zalm en paling waren zonder enige vorm van saus op het droge stokbrood gelegd. Dat de paling duur betaald is dat weten we allemaal echter een gehalveerde reep van nog geen 5 cm lang moest ik echt zoeken. Ik had de bedienende dame dit laten zien waarvan zij toegaf dat het toch wel erg droog eruit zag. Waarna ik er een klompje smeerboter bij kreeg. En dat moest het dus worden.. Hollandse garnalen gemengd met smeerboter..
    Ver onder de maat..

We waren er al eens eerder geweest.. voor diner. De tong was te hard gebakken en ging niet van de graat af. De gamba's van het voorgerecht waren allemaal en grote drab geworden. Het had de vorm van gamba's maar daar bleef het bij..

Daar ik bereid ben om iemand een tweede kans te geven .. Maar een derde krijgen zij echt niet meer..

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Monique's profielfoto