• Lid sinds 7 december 2015
  • Leeftijd: 58

monique heeft nog geen foto toegevoegd

1. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Joop voor 'tisboven! leuk

We hebben vanavond weer lekker gegeten, sfeer was geweldig, ondanks dat het vol zat, volop aandacht van de gastvrouw, de chef kok met het personeel had ook weer z'n best gedaan. Een aanrader.

2. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door henkmos voor 'tisboven! leuk

Topper waar het prijs-kwaliteit betreft. Menu met vele mogelijkheden om te combineren. Keus genoeg voor elke smaak en ieders voorkeur. Per gang bestellen of menumogelijkheid. Goede en betaalbare wijnen. Sfeervol en gezellige bediening.

3. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door w van aalst voor 'tisboven! leuk

Lekker gegeten bij 'tisboven!, wij proefden Spanje, komen snel terug.

4. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Nini De Ryck voor 'tisboven! leuk

Nini De Ryck

Culinaire top-beleving.
    Bij aankomst in restaurant 't Is Boven werden we hartelijk ontvangen door Monique, de gastvrouw. Mijn man en ik hadden een tafeltje aan het raam en we waren klaar voor een leuke avond. Bij het aperitief hebben we de uitgebreide kaart bekeken en we kozen er voor om zelf diverse gerechtjes te nemen in verschillende gangen. Je kan ook opteren voor een menu (2 versies) met verschillende gerechten om je zo te laten verrassen. De culinaire reis door Spanje wordt geserveerd in racciones, dit zijn grotere versies van tapas en kan je met twee delen. Het leuke aan deze formule vind ik dat je veel verschillende gerechten kan nemen, en zo wordt de beleving nog intenser. Alle gerechtjes die we proevden, werden mooi gepresenteerd en smaakten bijzonder lekker. Het wordt een heuze opgave om een keuze te maken uit de vele gerechtjes bij ons volgend bezoek. Monique heeft oog voor de gasten let op elk detail. Tijdens onze verre terugreis richting Vlaams-Brabant werden de plannen al gesmeed voor een volgend bezoek.

5. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Bart Hermans voor 'tisboven! leuk

Via de site van Dinercadeau terecht gekomen bij dit verassend restaurant. Heerlijke gerechten, een uitstekende bediening en een leuke ambiance. Jammer dat het helemaal in Oostburg ligt… Wij waren op vakantie vanuit Limburg. Onze dochter van 3 heeft zich zelfs 3 uur geamuseerd!

Hebben het restaurant al getipt aan collega’s en komen zelf zeker terug wanneer we in de buurt zijn. Zowel geschikt voor de “beginner” met Spaanse gerechten als de voor de gevorderdere eters van Spaanse gerechten!

6. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Esmay voor 'tisboven! leuk

Een supergoed, gastvrij restaurant! Ook met een groep van 11 personen en een paar moeilijke eters was alles perfect geregeld. Wij komen hier met plezier weer terug!

7. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door BCC Oostburg voor 'tisboven! leuk

Prima, wij zijn hier met ons personeelsuitje wezen eten en iedereen heeft het prima naar zijn zin gehad. Uitstekende bediening, een vriendelijke en enthousiaste gastvrouw, kortom heerlijk gegeten. Wij bevelen het iedereen van harte aan!

8. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Diana voor 'tisboven! leuk

Hartelijk ontvangst... heerlijke gerechten... verrassend... goede ambiance en niet duur!! Kortom een heerlijk avondje uit. Een aanrader!

9. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Jan kApoen voor 'tisboven! leuk

Wederom goed, gezellig, smaakvol en een uitstekende service en bediening. Het eten is super vers en goed bereid. De gastvrouw doet er alles aan om de klanten van hun wensen te voorzien. Tot de volgende zitting!!

P.S. de Kapoen is heerlijk.

10. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Maïté voor 'tisboven! leuk

Een gezellige avond gehad. Lekker om te eten, warme interieur en vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar, dus een aanrader.

11. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Francisca voor 'tisboven! leuk

Prima service, lekker gegeten.

12. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Esmay voor 'tisboven! leuk

Dit restaurant is geweldig! Het eten is altijd lekker, de bediening is ontzettend vriendelijk en de sfeer is gezellig. Iedere keer dat wij terugkomen is het een geweldige ervaring. Dank jullie wel!

13. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Adam voor 'tisboven! leuk

We hebben zelf meer dan 10 jaar een huis in Spanje gehad en zijn zelfs van plan binnenkort permanent daar te gaan wonen. Om eens uit te proberen of ze in Zeeland iets uit de Spaanse keuken kunnen maken zijn we bij 't is boven! gaan eten. In één woord 'geweldig'. Dit kan als voorbeeld dienen voor de duizenden 'ver-McDonalds-iseerde' restaurantjes aan de Spaanse Costas. Gastvrouw: top. Kok: top. Sfeer: prima. Eten: uitstekend. Must-eat: calamares.

3 aandachtpunten (niet per definitie negatief):

- de afgrijselijke sigarettenlucht in het trappenhuis mag (nee moet!) weg
    - de enorme lijst met prijzen voor de hapjes mag achterwege blijven (of beperkt in variatie)
    - sommige tapas zijn niet zo scherp gekruid als hun Spaanse tegenhangers (een aanpassing aan de Nederlandse smaak?)

14. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Koos en Karina voor 'tisboven! leuk

Koos en Karina

Ook nu weer genoten van voortreffelijke Spaanse gerechten.

15. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Nikolien voor 'tisboven! leuk

Gastvrij ontvangen, goede uitleg van de menu kaart cq gangen en keuzes. Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. We komen zeker terug.

16. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door maartje swagers voor 'tisboven! leuk

maartje swagers

Heerlijk genoten van een verrassings menu! Heerlijk eten, super spontane bediening, gezellig zitten. Dus al met al een aanrader!

17. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Fam. A. van der Zwan voor 'tisboven! leuk

Fam. A. van der Zwan

We hebben bij 't Is Boven een heerlijke avond gehad. Hartelijke ontvangst, fijne bediening en echt geweldige tapas-gerechten. Zowel vis als vlees en ook het toetje was uitstekend. Met name viel ons op hoe snel de gerechten opgediend werden. Complimenten!

18. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Jan kApoen voor 'tisboven! leuk

Zoals ondertussen gewend goed eten, duidelijke uitleg, ruime keuze en een leuke gastvrouw die er alles aan doet om de mensen een leuke avond/middag te bezorgen. De gegrilde kapoen is zeker een aanrader om erbij te nemen. Jan

19. monique's profielfoto
    monique vindt de recensie door Mario de Lijser voor 'tisboven! leuk

Mario de Lijser

Een bezoek aan 't Is Boven betekent voor ons steeds weer een bijzonder genoeglijke avond. Prima formule, met vele kleinere gerechten, dus 'voor elk wat wils'. Flexibel je menu samenstellen, met goede uitleg. Smakelijke gerechtjes, zowel vlees, vis, als groenten/vegetarisch.
    Uitstekende dienstverlening door gastvrouw. Dat alles in een prettige inrichting en ontspannen ambiance. Het goede (foute) rookkamertje.
    Billijke prijzen, wat denk je van karaktervolle èn fluweelzachte rode wijn voor €18,50 per fles? Wat wil je nog meer? Ga eens proberen zou ik zeggen... ;-)

20. Marjon & Frank Stokkerman (Sara & Bram)

Zoals altijd top. De hele avond gezellig en goed getafeld met 38 gasten. Iedereen genoot en prees de verrassende lekkernijen. Een pluim en een roos voor het enthousiast en professioneel team van Monique en Ed.
    Ook de tijdelijke inbreng van eigen "kunst" en muziek was prima ontvangen en uitgevoerd. Genoeg redenen om regelmatig terug te komen in de volgende 50 jaren.