• Lid sinds 27 maart 2012

De Bengel

Eindhoven

1. Moniek Stins's profielfoto
    Moniek Stins heeft een recensie geschreven voor Bistro Koos

Heerlijk dat we weer mochten, we hebben genoten van Koos als uitstekende gastheer en Leon als top kok. Wat een genot.
    Een heerlijk avond met allemaal plaatjes voor t oog en nog lekker ook 🥰🥰

2. Moniek Stins's profielfoto
    Moniek Stins heeft een recensie geschreven voor Bistro Koos

Weer heerlijk gegeten, geweldige ontvangst door Koos en daarna even hoi zeggen tegen Leon.
    Voor 1 iemand een aangepast menu, geen probleem. Wat een feestje is het toch telkens weer. Je moet er even voor rijden vanuit Eindhoven maar dat is het meer dan waard. Ons lievelings restaurant.
    Ga zo door heren. Wij blijven wel komen.

3. Moniek Stins's profielfoto
    Moniek Stins heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Eindhoven

Regelmatig komen we bij de Bengel, altijd meer dan goed en gezellig. Deze keer kwamen we met ons softball team met 13 vrouwen. Een foutje met de reservering, maar geen probleem ff schuiven en we konden allemaal zitten. Top. Keuze menu met grotere groepen, daar werd ook iedereen blij van. Genoeg en goede keus.
    We moeten wel ff wachten maar werden meteen geholpen met drankjes. En er werd zowiezo goed voor ons gezorgd. Sommige kwamen voor t eerst maar zeker niet voor t laatst. Prijs/kwaliteit is erg goed, maar ook de drank is aangepast, flinke glazen voor wijn en voor vriendelijke prijzen.
    Buiten dat wij graag terug komen, kan t wel ons stamrestaurant worden. Oh ja we komen ook nog een keertje met mijn werk.
    Dus een enorme aanrader met uitstekende kaart en vriendelijke bediening. Dank jullie wel voor een top avond

4. Moniek Stins's profielfoto
    Moniek Stins heeft De Bengel toegevoegd als favoriet restaurant