• Lid sinds 3 februari 2014

Olympia

Rotterdam

Eetcafe Shalom

Utrecht

molenbeek heeft nog geen foto toegevoegd

1. molenbeek's profielfoto
    molenbeek heeft een recensie geschreven voor Olympia

Ik ben al een aantal keren bij dit restaurant geweest, altijd prima eten en een echte Griekse sfeer, echter tot mijn verbazing toen ik hier gisteren 24-10-2018 met mijn vriendin ging dineren, was het restaurant verbouwd tot een strakke kille zaak, zonder enig Grieks gevoel (alleen de Griekse muziek gaf je het idee dat je in een Grieks restaurant zat). Ook werd mij verteld dat ze het concept qua menu kaart hadden verandert, het zogenaamde "share"concept. Vooraf bestelde ik keftedakia en deze was prima! Als hoofd gerecht nam ik de Olympus schotel, deze werd geserveerd op een grill plaatje, echter deze was steen koud en ook mijn eten was koud en droog, de giros zag er bleek uit en de rest was zo droog, dat dit niet te eten was. Toen mij werdt gevraagd of het had gesmaakt, vertelde ik de "norse ongeinterresseerde ober" mijn bevindingen. Het enige wat hij zij was "oh jammer wil je misschien wat drinken?". Toen ik wilde afrekenen kwam de mevrouw die achter de bar stond nog naar mij toe, om verhaal te halen, dat er misschien wat in de keuken verkeerd was gegaan. Dus zeer slechte ervaring voor 55 euro, ik zou zeggen een koopje!!

1,6
  2. molenbeek's profielfoto
    molenbeek heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Shalom

Heb gisteren hier een broodje shoarma en een pita kebab besteld. Ten eerste de shoarma die je hier krijgt van het personeel is niet vers, maar gewoon supermarkt shoarma. Echter niet geweldig lekker, maar wel binnen te houden. De kok vroeg of ik sla bij het broodje wilde, had ik maar geen ja gezegd, want ik kreeg bijna een complete krop sla gedouwd. Broodje sla met shoarma. En toen kwam de pita kebab, dit was gewoon een plat geslagen ordinaire Nederlandse frikandel! Deze zaak ziet zijn saus waarschijnlijk als haute-cuisine, want je moet onder hand op je knieën voor 2 bakjes ui/tomaten saus. En dan komt de smaak, rode uien saus die naar appelmoes smaakt?!! Ongelooflijk, echt nooit meer zal ik een voet zetten in deze zaak. Mijn advies: mijd deze zaak.

1,3