• Lid sinds 21 februari 2012

Humphreys

Uden

Het Hof

Liempde

Moi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Moi's profielfoto
    Moi heeft een recensie geschreven voor Het Hof

Moi

Al een tijdje geleden hebben wij hier met 12 personen gegeten. De tafels waren aan elkaar geschoven zodat je in een cirkel zit. Dit was wel fijn omdat je zo met iedereen goed kunt praten.
    De amuse werd geserveerd, helaas viel deze op de grond, werd het weer terug op het bord gelegd en op tafel gezet..
    De bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
    Het eten was erg goed van kwaliteit. Wel worden er voor verschillende gerechten (voor, hoofd en na) toeslagen gerekend.
    Qua prijs kwaliteit verhouding vind ik de prijs aan de hoge kant.
    Na het dessert hebben we nog een aantal drankjes gedronken.

De sfeer is erg goed. Het ziet er gezellig, knus en netjes uit. Het eten is goed, alleen worden sommige gerechten door de toeslagen wel prijzig.

6,7

Stationsstraat 49 Boxtel
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Moi's profielfoto
    Moi heeft een recensie geschreven voor Humphreys
    Internationaal Uden

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen.
    Wat ik minder vond is dat je zelf een tafel uit mag zoeken. Wij kwamen hier voor het eerst en zijn daarom ook voor het eerste tweepersoonstafeltje gegaan.
    Er werd meteen brood en boter op tafel gezet, en de kaart gegeven. Het brood is erg lekker en vers.
    De menukaart is goed. Je hebt een ruime keuze.
    Wij gingen beide voor de carpaccio en mixed grill.
    De carpaccio werd snel geserveerd. De carpaccio zag er goed uit, niet waterig en was opgemaakt met pesto, permezaanse kaas, rucola en zonnebloempitten.

De borden van ons hoofdgerecht waren koud. Dit vind ik jammer omdat het vlees dan zo snel afkoelt. Friet en salade stonden nog niet op tafel, maar wij besloten maar te gaan eten, omdat het vlees anders koud werd.
    De salade zag er mooi uit en was vers. Voor mayo betaal je 50 cent extra.

Als nagerecht had ik een bladerdeegtaartje met halve peer en hazelnotenijs. Toen dit geserveerd werd, waren ze het hazelnotenijs vergeten. Jammer! Toen ik hierom vroeg, werd het meteen geregeld.
    Mijn vriend had een creme brulee van citroengras. Dit is weer net iets anders dan normaal. Door de citroensmaak werd het lekker fris.

Op onze koffie moesten we lang wachten. Het leek alsof ze ons vergeten waren. Ook toen we de rekening wilde vragen, werden we genegeerd. Zo'n 20 - 30 minuten.
    Dit was wel erg jammer. Ze hoeven niet meteen aan tafel te staan maar een knikje, of blik dat je opgemerkt bent, of dat ze eraan komen is wel fijn.

Het eten was lekker maar niet apart. De prijs en kwaliteit zijn goed op elkaar afgestemd.
    Voor frisdrank betaal je 2.35 dit vind ik aan de dure kant.
    Voor een glas wijn betaal je 3.25. Dit is een mooie prijs. Al zijn de wijnglazen ook niet al te groot.