• Lid sinds 22 juni 2019

1. El Olivo

Utrecht

moerkinsi heeft nog geen foto toegevoegd

1. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt El Olivo leuk

moerkinsi

2. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door Marieke van den Top voor El Olivo leuk

Marieke van den Top

Vrijdag 7 november zijn mijn zus en ik wezen high teaen bij el olivo. De actie van de spaanse high tea hadden wij gevonden op groupon. We wisten niet goed wat we konden verwachten, maar het bleek echt super te zijn!

Het was een rustige dag. Bij binnenkomst was de tafel al netjes gedekt. De bediening was erg aardig. Er werd ons gevraagd hoe het eten smaakte, of we nog extra drinken wilden en achteraf werd er een leuk praatje gemaakt. Dit zonder opdringerig te zijn. Ook was het eten echt superlekker. Beiden kregen we ons eigen etagere. Hierop lagen veel verschillende dingen. Er was eten in overvloed, en dat voor een goede prijs! Daarbij waas het erg origineel: er waren Spaanse hapjes waar ik zelf nog nooit van heb gehoord.

Samengevat hebben wij een erg leuke middag gehad. Het restaurant zelf is goed gelegen en de bediening is aardig. Ook is de pas nieuwe Spaanse high tea een echte aanrader!

3. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door J. van Asselt. voor El Olivo leuk

J. van Asselt.

Wij hebben onlangs gegeten bij El Olivo en het was prima. We hadden gereserveerd en melden dit bij binnenkomst. Wel vonden we het vreemd dat ze hier niets mee deden en ons een tafel aanboden. Als ze dit bij iedereen doen heb je kans dat alles al vol zit terwijl je gereserveerd hebt, beetje vreemd dus... verder was het eten heerlijk, alleen jammer dat je alles in 1 keer geserveerd kreeg, waardoor het andere eten snel afkoelde. Beslist een aanrader om te gaan eten, personeel was ook erg vriendelijk, goede bediening en vlot.

4. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door Olsman voor El Olivo niet leuk

Olsman

We werden overgehaald door een proper hier te eten. Mijn voorgevoel zei niet doen maar helaas toch de keus genomen om hier te eten.

Bord was vies. Tap bier stinkt. Eten was niet goed.

Ik kom hier niet weer.

5. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door Remco voor El Olivo niet leuk
    Internationaal Utrecht

Ongeïnspireerde menukaart, slechte kwaliteit en bediening

2,2
  6. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door Simon voor El Olivo leuk
    Internationaal Utrecht

Eten van goede kwaliteit. Wij kwamen hier een lange tijd geleden en toen was het eten zeer goed. Maar nou nog beter. Het Design is erg sfeervol en straalt rust uit. Wij gingen voor de pescados variados een menu met zalmfilet, gegrilde gamba’s, garnalen en nog meer diverse vissoorten met aardappelen en groente. Het wijnarrangement is een aanrader bij elke gang de juiste wijn. Het was een geslaagde avond.

7. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door Robbert voor El Olivo leuk

Robbert

Vriendelijke bediening en kwalitatieve gerechten. Locatie is perfect omdat we met het ov waren gekomen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. We komen wekelijks met vrienden hier en wij worden altijd netjes te woord gestaan en behandeld, iets wat je nog zelden meemaakt in drukke tentjes.

8. moerkinsi's profielfoto
    moerkinsi vindt de recensie door Bbr cornelis voor El Olivo leuk

Bbr cornelis

Een bijzondere en zorgvuldig samengestelde kaart en de gerechten zijn van enorm goede kwaliteit waardoor je echt een nieuwe ervaring krijgt met de verwerkte ingrediënten.
    Je wordt hartelijk ontvangen in de sfeervolle ruimte waar het prettig zitten is. De bediening is gepassioneerd en persoonlijk! Echt een aanrader voor iedereen die van dineren echt een bijzondere Spaanse beleving wil maken.