1. Mo

Gisteravond gegeten, in de restaurantweek.
    Geen 27,50 maar 37,50 voor 3 gangen. Je kan het uitbreiden met een tussengerecht 12,50 en een extra kaas gerecht 10,00.
    Amuse een garnaal in popcornjasje, met schuim van bloemkool, niet vies maar ook niet echt een binnenkomer. Aperitief rose prosecco en een wijnarr vanaf 19,75 (3 gangen) tot 34,00 (5 gangen).
    Voorgerecht was tartaar van tonijn, gebakken coquille, wakame en selderij, beetje simpel.
    Tussengerecht geroosterde zeebaars met mosterdsaus en paling. Ik lust geen paling dus een tomatensausje, was ook niet vies maar ook niet echt om te gillen.
    Hoofdgerecht kalfsukade zwezerik rode biet, vond ik ook niet vies, maar ik vind dit geen ster.
    Dan de kaasplank, ja vier kleine stukjes waarvan de oude kaas bij mij alleen korst was. Ik heb er wat van gezegd achteraf en kreeg een nieuw stukje. De port erbij was wel heeeeeel lekker.
    Spoom van karnemelk en limoncello, heb ik niet geproefd omdat ik geen melk lust.
    Dessert van vijgen pruimen yogurtijs en aceto heeft niet mijn voorkeur,maar ook niet vies. Zag er mooi uit.
    Al met al waren we voor 5 gangen, aperitief en wijnarrangement 207 euro kwijt met 2 personen.
    Vind ik eigenlijk voor wat je krijgt veel en veel te duur.
    Niet slecht maar ook niet echt heel verrassend, beetje op safe.
    Bediening wel efficient in het begin, later wat minder oplettend.