• Lid sinds 4 augustus 2020

Down Under

Sittard

1. Mo Pe's profielfoto
    Mo Pe heeft een recensie geschreven voor Down Under

Down under is ons vaste restaurant als we in sittard eten, ontvangst is altijd vriendelijk met enthousiaste bediening die weet wat de klant wil. Keuken is altijd bereid om een menu aan te passen wanneer dit nodig is. Dikke thumbs up, snel weer.

2. Mo Pe's profielfoto
    Mo Pe vindt de recensie door Ricky voor Down Under niet leuk

Tsja waar zal ik beginnen. Afgelopen dinsdag telefonisch contact opgenomen voor de reservering van vandaag 19:30 uur met 4 personen. Duidelijk aangegeven dat we niet binnen en op de markt willen zitten maar onder de de grote parasol/zonnewering aan het restaurant. Dit was geen probleem. Verder aangegeven dat we niet uit een gezin kwamen dus daar moest men rekening mee houden.
    We kwamen netjes op tijd aan en werden we als nog op de markt gepropt onder een kleine parasol. Geen rekening gehouden met de 1,5 meter die WETTELIJK verplicht gehandhaaft moet worden.
    Tegen de bediening aangegeven dat we dit niet hadden afgesproken. Helaas kon deze beste man niks voor ons doen aangezien alles vol zat. Niet veel later begin het keihard te regenen waarnaar we noodgedwongen naar binnen moesten. En ook daar weer werden we aan een traditioneel 4-persoons tafel geplaatst zonder de 1,5 meter afstand. We werden aan een tafel geplaatst naast de bar.
    Dit restaurant wordt uitsluitend gerund door 18 jarige kinderen die geen kennis en ervaring hebben met de horeca etiquetten. Alles werd met blote handen aangepakt en werd geen rekening gehouden met de corona regels.
    Schijnbaar maken ze achter de bar ook toetjes want de dames werkten om de haverklap een zoetigheid naar binnen en spraken luidruchtig tegen elkaar over de dingen die ze in het weekend gingen doen.
    Op de kaart spreken ze over speciaal water. Wat wij gezien hebben is dat er uit een speciale kraan water komt. Big business om meer dan €4,00 te rekenen voor een fles kraanwater.

Over de smaak en kwaliteit van het eten waren we dan ook zeer tevreden maar de service is ver te zoeken.
    We komen niet meer terug!