• Lid sinds 6 februari 2011

Werelds aan de Kade

Oud Beijerland

mk heeft nog geen foto toegevoegd

1. mk's profielfoto
    mk heeft een recensie geschreven voor Werelds aan de Kade

mk

We zijn eerder dit jaar bij de Oostenrijkse avond geweest wat ons niet beviel. Echter Werelds aan de Kade heeft dit volledig recht gezet. We hebben onlangs een heerlijke avond gehad met lekker eten en goede gastvrijheid. We hebben echt genoten. Voor ons is Werelds weer een plek waar we weer graag terugkomen. Michel bedankt!

2. mk's profielfoto
    mk heeft een recensie geschreven voor Werelds aan de Kade

27 januari Oostenrijkse avond. Er was weinig Oostenrijks aan. Op de website stond ontvangst met weisbier und schnaps, dj, zanger van de skihut, bierbanken het dak eraf. Wij gingen er met veel zin heen (speciaal taxi gereserveerd voor terug). Bij aankomst totaal geen Oostenrijkse sfeer. Gewoon zoals het er altijd uit ziet. Bij vraag of het toch wel Oostenrijkseavond was en waar de bierbanken etc. waren werd door het personeel gezegd "dat komt er zo aan". Maar niets van dat alles. Er was niet eens Duits bier om van weisbier und schnaps maar te zwijgen. Na heel veel vragen en er om heen draaien bleek dat er weinig aanmeldingen waren. Kan gebeuren, maar bel dan even van te voren of zeg dit minimaal bij binnenkomst ipv te zeggen dat alles nog komt. Er zou nog wel een dj komen maar die hebben we binnen zien komen en weer weg zien gaan zonder draaien. Het eten was matig en er was geen sfeer. Doordatn we min of meer aan het lijntje werden gehouden hebben we er een vervelend gevoel aan over gehouden. Ik weet zulke dingen kunnen gebeuren, maar wees dan eerlijk! Nee wij komen hier niet meer terug, helaas.

4,5