• Lid sinds 17 maart 2011

Miss Jane D'Amour heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Eethoek

geweldige ervaring heerlijke hamburger met ei groente en saus voor kleine prijs (erg groot voor mezelf).
    alles schoon en vriendelijke mensen. kom hier zeker terug.

2. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft gereageerd op een recensie van De Werelt

ben gisteren geweest problemen zijn opgelost was erg druk maar alles werd constant bijgevuld en vlees was heerlijk

3. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft gereageerd op een recensie van De Werelt

is blijkbaar verholpen was erg druk maar alles was goed aangevuld en het vlees was heerlijk

4. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor De Werelt
    Zuid-Amerikaans Goes

Heerlijke reis rond de wereld met vlees en vis. Mooie info bij iedere ronde, waarvan je er 12 hebt. Heerlijk vlees, vis en champignons en natuurlijk hun ananas met kaneel, wauw, wat hebben we gegeten. Een cullinaire reis met zoveel rondes als je kan hebben, en de saladebar is open mmm.

5. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor The Sushi Lounge

Wat een heerlijke sushi en wat een keuze zeg. Ik had een bon van vrienden gekregen en dacht laat ik het maar eens doen. Samen met de man daar aangekomen in een mooie zaak aan een gezellig straatje. Ik werd vriendelijk ontvangen, mijn jas werd netjes aangepakt en we werden naar onze tafel geleid.
    Ik zei dat ze ons maar moest verrassen met sushi ter waarde van 35 euro, nou we hebben het geweten. Wat een mooie kleurrijke, heerlijke pracht met een prachtige combinatie van smaken. Ik kan het echt aanraden. De prijs was goedkoop en de bediening supervriendelijk. Mocht je niet van vis houden, dan zijn er ook verschillende andere gerechtjes. xxx jane

6. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Happy Döner

Geweldige tent met al een tijdje een nieuwe eigenaar. Eindelijk superschoon met de beste shoarma die ik ooit heb gegeten. Altijd vers zacht vlees met heerlijke grote salade. De baas is ook supervriendelijk en je krijgt superveel voor weinig geld. Ze hebben de tent verbouwd en naar een hoger niveau getild, fantastische shoarma. Eindelijk durf ik weer shoarma te bestellen. Is gewoon echt top.

7. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Happy Dayz

We hebben heerlijke cheesebaconburgers gegeten wauwecht vers en heerlikvernieuwde. quessadillas. We hebben heerlijk gegeten en zaten echt vol. En het was lekker goedkoop. We gaan in elk geval snel weer terug. Xxx chefkok Jane

8. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft Happy Dayz toegevoegd als favoriet restaurant

Happy Dayz restaurant gesloten

• Grill
    Grote Markt 22 Goes
  9. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Lunchcafé Stadhuis

Mag ik even zeggen dat ik het stadhuis een geweldig etablisiment vind.

Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Het is er inderdaad soms druk maar ik wordt altijd snel geholpen en vriendelijk. Het eten is subliem.

Ik ga er ook regelmatig een kopje koffie drinken en ook dan word ik vriendelijk geholpen door een jonge dame.

Dus geen klachten enkel lof.

10. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Saloniki
    Grieks Goes

Heerlijk gegeten mmm.

Aardige mensen die je goed bedienen en je thuis laten voelen.

Ik had ook de gambas en ze waren heerlijk mals mmm, en dan alle extras, voelde me echt verwend.

Kregen zelfs een rood drankje van de baas, heerlijk.

Ook mijn man heeft heerlijk gegeten. Hij had iets met gehakt, beftaki ofzo, heerlijk.

De prijs was om te lachen, echt, zo goedkoop.