• Lid sinds 24 november 2009

De Tamboer

Middelburg

Graaf Otto

Bathmen

mirjam heeft nog geen foto toegevoegd

1. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Graaf Otto

Goed gegeten bij Graaf Otto.

De spare-ribs glijden zo van het bot, zo mals. De luxe spies was wat flauw van smaak. Heerlijke frieten erbij. Samen het grand dessert besteld, maar dit was een tegenvaller. De helft laten staan. Verder vriendelijke bediening en ook snel. Erg mooi aangekleed, erg gezellig. Zou er gerust weer heen gaan, maar dan niet het grand dessert bestellen.

2. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Moor Fish 'n Food

Heel erg goed gegeten bij Moor.

Gezellig, vlotte bediening en lekkere gerechten.

Gewoon top!

3. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Middelmatige avond gehad bij Las Rosas.

De bediening was erg slecht. Het duurde erg lang voordat er iemand bij ons aan tafel kwam om de drankjes op te nemen, het duurde lang voordat de kaart kwam.

Ook kwam er tot 2 x toe iemand met verkeerd drinken bij ons aan tafel. Tevens ook bij de buren.

Elke keer kwam er ook andere bediening aan tafel. Het kwam allemaal nogal ongeinteresseerd over. Erg jammer, had er wat meer van verwacht.

Het eten werd wel snel geserveerd en was ook best lekker. Vooral de spareribs en de salade met geitenkaas. Wel zijn de porties (ook voor tapas) erg klein. Ook het toetje viel tegen. Ieniemie kleine bolletjes ijs...

Al met al viel het dus tegen. Zou hier niet snel weer naar toe gaan.

6,3
  4. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Binnen eten en drinken

Onlangs samen met een vriendin hier gegeten en echt een super leuke avond gehad! Uitgebreid gegeten met als toetje de chocoladefondue! Ook de bediening was erg vriendelijk, vlot en erg gezellig! De sfeer was top. Hier kom ik zeker nog een keertje weer.

5. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor De Tamboer

Wij hebben hier met in totaal 12 personen gegeten. Personeel was vriendelijk en snel. Ook de gerechten werden snel en gelijk geserveerd ondanks een drukke avond. Mijn complimenten. Het eten was ook erg smakelijk!

6. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Mendoza

Lekker gegeten, maar geen bijzonder restaurant. Vlotte bediening. Ik vind het interieur erg saai en niet echt sfeervol. Ik zal er niet snel weer heen gaan.

7. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor De Wereldkaart

Wij hebben hier 2x gegeten en 2x erg lekker gegeten. De bediening is vriendelijk en vlot. Het leuke aan dit restaurant is dat je verschillende gerechten uit verschillende werelddelen kunt kiezen. Een aanrader!

8. mirjam's profielfoto
    mirjam heeft een recensie geschreven voor Bacco

Wij komen hier regelmatig om te eten. Erg lekkere pizza's, maar vooral het vlees is aan te raden. Verder is het een erg gezellig restaurant om een avondje door te brengen. De sfeer is er altijd erg prettig.