• Lid sinds 29 oktober 2018

Bliek

Veere

Hotel Goes

Goes

Mirjam de Jong-Hultermans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mirjam de Jong-Hultermans's profielfoto
    Mirjam de Jong-Hultermans heeft een recensie geschreven voor Hildernisse

Genoten op het terras van het weer en een wijntje / koffie. Vriendelijk personeel en toiletten waren erg schoon binnen

2. Mirjam de Jong-Hultermans's profielfoto
    Mirjam de Jong-Hultermans heeft een recensie geschreven voor Bliek
    Broodjes Veere

Genoten van de koffie en de bolus maar jammer dat de zaak binnen niet meer open is. Qua sfeer is er buiten weinig te beleven. Met een dienblad kun je zelf de koffie afhalen in een papieren beker en een houten lepeltje. Echt afhaal dus en weinig sfeer. Toiletmogelijkheid is er niet meer omdat de zaak binnen is afgesloten.

3. Mirjam de Jong-Hultermans's profielfoto
    Mirjam de Jong-Hultermans heeft een recensie geschreven voor Hotel Goes
    Nederlands Goes

Heerlijk genoten van een lunch met salades en drankjes. Snelle bediening en eten was super!

4. Mirjam de Jong-Hultermans's profielfoto
    Mirjam de Jong-Hultermans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Royal

Heerlijk genoten op het terras in de zon. Bitterballen en drankjes waren heerlijk!

5. Mirjam de Jong-Hultermans's profielfoto
    Mirjam de Jong-Hultermans heeft een recensie geschreven voor Sakura Huis

Het restaurant oogt erg rommelig (o.a. dozen / kratten in de loop naar de toiletten; zicht op/in poetskast met bv stofzuiger en rommelige stellingkasten achter de bar). De bediening was duidelijk onervaren deed zijn uiterste best maar kreeg weinig ondersteuning van de ' eigenaresse'. Eten was verder goed te noemen.

6. Mirjam de Jong-Hultermans's profielfoto
    Mirjam de Jong-Hultermans heeft een recensie geschreven voor De Kleine Indo

Gisteren hebben wij met 6 personen gebruik gemaakt van de Social Deal van de Kleine Indo. Bij het opvragen van de voor- en hoofdgerechten werd ons verteld dat de mihoen op was. Jammer maar dan maar keuze maken uit het overige. Circa 10 minuten later kwam de dame in kwestie terug om te vertellen dat ook de kipsaté op was. De vervanger hiervoor waren kipblokjes volgens haar. Ik koos zelf voor de kipblokjes aangezien ik geen varkensvlees eet. Nadat de hoofdgerechten werden geserveerd (uitserveren via een sidetable en de gasten de borden laten doorgeven is hier kennelijk normaal) bleek dat er bij de kipblokjes kokos was verwerkt (iets wat ik absoluut niet lust) dus bord weer terug en dan maar de varkenssaté genomen. Bij het hoofdgerecht wilde wij een 2e consumptie bestellen maar er werd ons medegedeeld dat de droge witte wijn op was (vreemd dit is toch iets wat je volgens mij altijd wel op voorraad hebt). Overigens zat mijn eerste wijntje in een glas met een stukje eruit (hierop werd nauwelijks gereageerd). Bij het afrekenen heb ik aangegeven niet tevreden te zijn en dit werd (door de eigenaresse ?) weggewuifd. Volgens haar waren er teveel afhalers geweest waardoor alles op was. Op mijn antwoord dat zij 's-middags al weet hoeveel Social Dealers er komen en dat ze hierdoor met haar ervaring wel kon weten wat er aan voorraad nodig was, zei ze nogmaals ……. teveel afhalers. Afhalers gaan bij de Kleine Indo dus kennelijk voor op de gasten in het restaurant. Ik vroeg haar of de afhalers dan ook de witte wijn hadden afgehaald maar hierop zei ze dat er 2 tafels waren geweest die 2 flessen wijn hadden genuttigd (vreemd dat door deze 4 flessen de hele voorraad op was). Al het al een zeer negatieve ervaring bij de Kleine Indo en ons zien ze daar niet meer terug. Als tip wil ik ze meegeven om in ieder geval eens naar de entreedeur te kijken. Het zou handig zijn om hier een deurdranger op te zetten dan hadden wij (en andere aanwezige gasten) niet telkens op hoeven te staan om de deur dicht te gaan doen omdat wij binnen in de kou zaten. En als laatste een tip voor de eigenaresse (en de andere personeelsleden): wat voor reactie je ook krijgt, zorg ervoor dat je altijd even iets tegen vertrekkende gasten zegt (en loop niet met zijn allen de keuken in als gasten vertrekken). Erg klantonvriendelijk !!

1,6