• Lid sinds 29 juli 2018

3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Nieuwe recensie

Minne Pietersma heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. We hebben enorm genoten van de intieme sfeer, de vriendelijke bediening en het overheerlijke eten. Een goede reden om nog eens terug te komen naar Friesland.

2. Martijn Hoekstra

Fantastisch gegeten. De kaart is prima. Geen culinair hoogstandje maar leuke gerechten. Prijs/kwaliteit prima! We hadden twee dochters mee (4 en 2) die de boel op stelten zetten. Personeel ging hier erg leuk mee om!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Leuk restaurant, lekker eten.

Waddenbrood en uiensoep en zalmbonbon vooraf, als hoofdgerecht kalfszwezerik zoals deze moet zijn: knapperig van buiten, zacht van binnen, en slibtong. Goede huiswijn. En als extra het boek gekocht met de titel van het restaurant " het raadsel van de wadden".

Bijzonder dat deze zaak 365 p/j open is, dus ook in het rustige winterseizoen kan je hier lekker eten.

Het omrijden zeker waard!

4. Vertaal van English naar Nederlands

We hebben genoten! Van het uitzicht, de ambiance, het eten en de service.

De pittige meloensoep was een heerlijke verrassing. Onze keuze betreffende het hoofdgerecht was ook niet verkeerd: de spare ribs zijn zo mals dat je ze met mes en vork kunt eten en de sliptongetjes smaakten ook heerlijk.

Minpuntje was het gebrek aan een warme groente bij het hoofdgerecht. Wij kregen rabarber en sla met tomaat en dressing als groente.

Desalniettemin is het een aanrader!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  5. Bijzonder aangename bediening. Heerlijk gegeten, waddenbrood vooraf perfect, malse spareribs en een heerlijke runderstoofpot. Lekker gegeten, relaxed gezeten, prachtig uitzicht. Ongedwongen sfeer.

Aanrader!

6. Minne Pietersma's profielfoto