1. Veel en lekker voor een betaalbare prijs. Helaas is het daar altijd zo druk dat als je wilt betalen, de mensen al aan het wachten zijn voor de tafel of al gaan zitten als je nog amper bent opgestaan. Niet gezellig druk maar verschrikkelijk druk!

2. Leuk onthaal, vooraf reserveren is wel verstandig. Het was prijzig maar wel lekker.

3. Internationaal Roosendaal

Al een paar keer wezen eten, erg lekker en goed! Vriendelijk personeel en de sfeer is goed! Misschien voor sommige aan de prijzige kant maar dat krijg je zeker terug!

4. Het eten is erg lekker maar wat prijzig. Personeel vriendelijk maar praten onderling Arabisch. Je hoeft namelijk een taal niet te spreken om te weten dat ze over je praten.

5. Altijd lekker en veel. Vooral nummer 82, als ik me niet vergis, de kip in pittige tomatensaus, hmm!

6. Het eten is altijd lekker, vers en veel. Helaas is het wat prijzig, zoals alle La Place Restaurant. Ook is het wel aan een opknapbeurt toe.

7. Milosä

8. Wanneer we geen zin hebben om te koken of lang te tafelen, gaan we bijna standaard wat eten in de bistro beneden! Salades waar je u tegen zegt voor een leuk prijsje! Daarbij maken we ook regelmatig gebruik van het restaurant, driegangen menu voor €19,95 met afwisselende gerechten of gewoon lekker en niet duur à la carte.

9. Milosä

10. Naast het lekkere en enigszins gezonde ijs, zijn de verschillende soorten koffie en (eigenmerk) thee erg lekker! Hou je niet van ijs, dan hebben ze altijd verse taarten en cakes! Té lekkerrrrrr!