• Lid sinds 16 augustus 2009

1. -

De Zeeuwse Kust

Nieuwvliet

mike van dierendonck heeft nog geen foto toegevoegd

1. mike van dierendonck's profielfoto
    mike van dierendonck heeft een recensie geschreven voor De Zeeuwse Kust

Mike van Dierendonck schreef op 12/08/2009:

Beste,

Allereerst willen wij het volgende even de wereld uit hebben,U had op donderdag gereserveerd voor buiten bij ons en als het slecht weer is, binnen.

Aangezien deze week in Augustus de drukste week van het gehele jaar is, hebben wij géén twee tafels voor jullie gereserveerd en klaargezet! En omdat het droog was en het zonnetje scheen, hebben wij ervoor gekozen Uw tafeltje buiten voor u klaar te zetten. De gastvrouw heeft U vervolgens haar verontschuldigingen aangeboden en U proberen duidelijk te maken dat het eerst volgende tafeltje binnen dat vrij was voor jullie zou zijn. Dit was een tafel aan de terrasdeuren, dit was verteld aan u en werd niet als probleem gezien, waarna jullie je hoofdgerecht binnen hebben gegeten. Jammer dat U daar achteraf toch alsnog anders over dacht!

Wat het eten betreft, betreuren wij het ten zeerste dat U vond dat het niet warm was! Wel willen wij U vragen, als U dit ooit in de toekomst nog eens ergens heeft, dit direkt te melden aan de bediening, dan kan er nog wat aan gedaan worden, en nu na het plaatsen van een recensie hierover, dus niet meer!

Wij willen u namens restaurant "De Zeeuwse Kust"mededelen dat wij er iedereen op attent hebben gemaakt, dat er ook in deze drukke tijd van het jaar, op al deze punten gelet moet gaan worden, nogmaals onze welgemeende excuses van het verkeerde beeld dat U en eventuele anderen van ons hebt gekregen!

Mike en Corrien van Dierendonck....