• Lid sinds 1 oktober 2018

De Coeswaerde

Laren nh
  3. De Coeswaerde

Laren nh

Mikael Horsman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mikael Horsman's profielfoto
    Mikael Horsman heeft een recensie geschreven voor Brasserie Insolar

Zeer goede gelegenheid met een zeer snelle en vriendelijke bediening. Echt iets op aan te bevelen. We komen zeker terug.

2. Mikael Horsman's profielfoto
    Mikael Horsman heeft een recensie geschreven voor De Coeswaerde
    Pannenkoekenhuis Laren nh

Lange wachttijden, tafels rond ons die later binnenkwamen hadden eerder hun pannekoeken dan wij, 3 personen. Duurde al erg lang voordat we de kaart kregen. Was duidelijk moeilijk om de ingredienten in de pannekoken te stoppen die gevraagd werden. Annanas+kaas pannekoek was goed. Appel+rozijn+gember, gember was niet te proeven, zat die er wel in? Champions+paprika+kaas, kaas was duidelijk vergeten totaal geen smaak van de kaas. Als toetje had één van het gezelschap: Vers fruit met Turkse yoghurt en honing, de honing zat er niet in, de Turkse yoghurt was even dun als karnemelk. Het verse fruit bestond uit onbestemde vierkanten blokken. Dit was wel het etentje om hun 63 jarige trouwdag te vieren! Mijn ouders willen niet graag klagen, daarom zei ik het maar toen er gevraagd werd of het nagerecht gesmaakt had. Was dus nu wel de laatste keer dat we hier geweest zijn

2,5
  3. Mikael Horsman's profielfoto