• Lid sinds 17 augustus 2018

El Basha

Den Haag
  2. El Basha

Den Haag

Miiesjelle Spoor heeft nog geen foto toegevoegd

1. Miiesjelle Spoor's profielfoto
    Miiesjelle Spoor vindt de recensie door Derk van der Kamp voor El Basha leuk

Derk van der Kamp

Nare sfeer. Bedreigd worden door de eigenaar omdat je je drankje te langzaam opdrinkt. Als je een ontzettend saaie date hebt, kan je in ieder geval gezamelijk klagen over de klantontvriendelijkheid van deze toko! Mij zie je hier niet meer

2. Miiesjelle Spoor's profielfoto
    Miiesjelle Spoor heeft een recensie geschreven voor El Basha
    Midden-Oosters Den Haag

Wij kwamen als 3 klanten binnen midden in de nacht, doen onze bestelling het eten (*broodje donor €6,50 *1 turkse pizza met vlees €5 en *1 zonder vlees €5) stond op *1 bon.

het drinken (*3bier) op de andere bon. Totaal €25,- betaald €27,-

Wij krijgen een opgefokte behandeling en verzoek de bestelling in 1 keer te plaatsen en niet steeds dingen los bij te bestellen (ivm het gevraagde 3 blikjes bier achteraf) omdat het achter de toonbank staande standje niet telkens wilde lopen.

Onaardig in de winkel en onaardig aan de telefoon, na thuis komt constateerd 1 van ons het tasje met daarin de dunner en saus en pita broodje ingepakt in alluminium... wij geen pizza in het tasje hebben.

Dat is alleen een constatering er is iets blijkbaar mis gegaan miscommunicatie dus een fout kan gebeuren.

Helaas wij lopen de winkel uit met gedag gezegd te hebben niemand roept ons terug had het moment kunnen geweest zijn van eventuele gemeende klantvriendelijkheid maar dat bleef echter ook wederom achterwegen.

Telefooninsch contact gelegd en of het niet nog erger kon pizza's worden boos weg gegooid geen bezorgers op het ogenblik tegen betaling aanwezig, en geïrriteerd blijven converseren en compensaties mogelijk niet de volgende dag 1 pizza niet 2 geen fooi terug nee wij moeten het maar opschrijven op google.

Jammer dit... jammer geen style brutaal honds en zwaar kwalitatief uitermate teleurstellend...

1,7
  3. Miiesjelle Spoor's profielfoto