• Lid sinds 13 januari 2019

2. Modena

Sint Annaparochie

Loetje

Leeuwarden

Miepje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Miepje's profielfoto
    Miepje heeft een recensie geschreven voor Loetje

Bij Loetje genoten van een, helaas, te zoute biefstuk! Maar ik sluit me aan bij sommige vorige recensies. Inderdaad té zout, de frites zo ook de jus! Jammer! De mensen in de keuken graag wat minderen zout, vlees is nl. Ook al “ zout “ van zichzelf. Zout kan men zelf toevoegen, indien nodig en naar smaak.
    Voor de rest, de biefstuk was prima gebakken. Doch de volgende keer vraag ik of er minder met de zoutstrooier in de keuken kan worden omgesprongen.

2. Miepje's profielfoto
    Miepje vindt de recensie door Margriet voor Loetje leuk

Gisteren bij Loetje gegeten in Leeuwarden.
    We hebben uitstekend gegeten en de ontvangst was aller hartelijkst.

3. Miepje's profielfoto
    Miepje vindt de recensie door B.H. te Wechel Hulsbergen voor Loetje niet leuk

B.H. te Wechel Hulsbergen

We gingen enthousiast uit eten bij Loetje… de teleurstelling begint al bij binnenkomst… tafeltjes dicht op elkaar. Goedkoop servies… slechte presentatie. Verkeerde belichting… Voor wat het van buiten oogt (chique). Was t voor mij een teleurstelling. Te veel Vet en uien bij de biefstuk een paar bladeren sla op een bord gemikt… de biefstuk was verder goed maar de rest niet om over naar huis te schrijven… ik ken goedkopere restaurants waar je meer waar krijgt voor je geld!

4. Miepje's profielfoto
    Miepje vindt de recensie door Kdh voor De Zwarte Haan leuk

Het eten was niet slecht maar ook echt niet uitmuntend. Vlees en vis te ver doorgegaard. Bediening gehaast en trok soms zonder iets te zeggen de borden onder je neus vandaan.

5. Miepje's profielfoto
    Miepje vindt Modena leuk

Miepje

6. Miepje's profielfoto
    Miepje vindt de recensie door Miepje voor Loetje leuk

Van een lekkere lunch genoten. Voorgerecht een rundercarpaccio voor twee personen. Goede hamburger, met veel gebakken ui. Mooie friten te veel voor 1 persoon, dus mijn man at ook mee. Hij koos voor de lever met spek en gebakken uien. De lever was niet droog, nog wat licht roze van binnen. Heerlijk gerecht. We dronken daarbij Sauvignon Blanc.
    Het is een gezellig restaurant, wat goed eten en een goede service biedt. Wij zijn blij met Loetje Leeuwarden, gelegen op een mooie plek tegenover het station en de mist-fontein.

7. Miepje's profielfoto
    Miepje heeft een recensie geschreven voor Loetje