• Lid sinds 25 maart 2010

2. 10

Os en Peper

Zwolle
  3. 10

Miem heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Miem's profielfoto
    Miem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

Op aanraden van onze B&B gastheer van het Landschap hebben wij hier gisteren gegeten. Wat hebben we heerlijk gegeten en voor mij met speciaal bier er bij. Top bediening, top keuken en top sfeer. We komen graag terug!

2. Miem's profielfoto
    Miem heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Jagershorst

Vaak langs gereden, maar uiteindelijk gisteren bij Jagershorst gegeten. Dat wordt weer voorbijrijden in het vervolg.

De soep werd koud geserveerd. Op mijn opmerking dat de soep koud was kwam als antwoord dat ze het even ging vragen!

Mijn man had dezelfde soep en die was wel warm. Verkeerd opgewarmd in de magnetron.

Hoofdgerecht werd geserveerd op een koud bord, groentes en vlees waren ook niet echt warm.

Behalve voor het slechte eten komen we ook niet terug voor de sfeer. Een heel irritant licht komt er uit de lamp die op tafel staat, hard en schel licht. Uit zetten heeft als nadeel dat je niet meer ziet wat er op je bord ligt. Uiteindelijk maar een servet over de lamp gedaan.

3. Miem's profielfoto
    Miem heeft een recensie geschreven voor Os en Peper

Wat een genot om hier te mogen eten. Vorige week hebben we voor mijn verjaardag hier gegeten en we waren afgegaan op de recenties op deze website.

Het eten was geweldig, de bediening top en de hele sfeer was top. Als we weer naar het Noorden gaan, komen we zeker weer bij jullie eten.

Voor diegenen die hier nog niet hebben gegeten, echt een aanrader!