• Lid sinds 20 september 2015

1. -

Crazy Pianos

Den Haag

Mie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mie's profielfoto
    Mie heeft een recensie geschreven voor Crazy Pianos

Wij zijn er geweest met een vrijgezellen feest. De bruidegom mocht niet in zijn verkleed pak naar binnen! Hij werd hier brutaal op aangesproken door een portier/beveiligingsman, (dat ie op moest rotten). Gesprek met de manager gehad, maar die deed er nogal moeilijk over (het staat in de regels van Crazy Pianos). We hebben ons erbij neergelegd, omdat we een leuke avond wilden hebben.

We hebben behoorlijk veel uitgegeven deze avond, ik vond het vreemd dat ze dan ook nog 50 cent gingen vragen voor het toilet waarvan de mevrouw die er achter stond ook nog eens zeer onvriendelijk was.

En toen de klapper van de avond: We dronken ons laatste drankje, de tent liep ook zo goed als leeg, ik zat in de loungeset, toen ik plots zonder enige aanleiding werd aangevallen door diezelfde beveiliger die eerder al tegen de bruidegom tekeer was gegaan. Deze man dook boven op mij, en klemde mij in een soort van houdgreep of iets dergelijks. Mijn drankje vloog door de tent en hij begon te schelden. Ik wist niet wat mij overkwam, ik moest de tent verlaten maar dat had ie ook kunnen zeggen of hij had mij mee kunnen nemen of wat dan ook. Maar dit! Nee!

Wat een verschrikkelijk onprofessioneel en onmenselijk persoon was dit, voor de veiligheid van de gasten zijn ze? Ik heb er twee blauwe plekken en een zeer slechte ervaring aan over gehouden. Ik snap niet hoe zo'n type als dit met een agressieve houding dit werk kan en mag doen. Ik kom niet meer in Crazy Pianos! Ik raad het ook níet aan om hier je vrijgezellenfeest te organiseren.

Verder was de muziek goed, de bediening snel, het eten ok maar niet fantastisch. De sfeer was verder ook gezellig. Er lijkt een soort spanning bij het personeel te zitten, alsof ze gedrild zijn door hun manager of iets dergelijks.