• Lid sinds 15 augustus 2011

Enschede
  3. 6,3

Kasteel Elsloo

Elsloo lb

Michiel heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door Stefhan de greef voor Restaurant de Bosrand niet leuk

Stefhan de greef

Eind Vd middag wat wezen eten samen met moeders… we kwamen de afgelopen jaren hier regelmatig maar na de overname van nieuwe eigenaar is het niet prettig meer om daar wat te gaan eten… geen gezelligheid meer. En eten echt slecht… niet warm. Tot 2 keer toe cola gekregen waar geen prik op zat… en ook met eigenaar afgerekend die ook niet eens vroeg. Heeft het gesmaakt? Terwijl de helft nog op bord lag… de vorige eigenaar Nico die snapT hoe horeca werkt… echt jammer dat wij een goede tent om te eten kwijt zijn… gegroet Bosrand.

2. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door aly voor Restaurant de Bosrand leuk

Alles was perfect. Het 3 gangen herfst keuzemenu was super vooral de wildterine smaakte heerlijk maar de duo vis ook! Nagerecht was origineel. Niets dan lof!

Jan de Vries

Met onze motorgroep van 13 mannen heerlijk op het terras een alcoholvrije aperitief en daarna aan de vooraf gereserveerde tafel, prima gegeten.
    Bediening zeer attent.
    Maaltijden werden binnen een zeer redelijke tijd geserveerd.
    Allen tevreden.

4. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Bosrand

Dank voor je leuke recensie Jan!

5. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Bosrand

Dank u voor uw positieve review Yvonne.

6. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door Ruud voor De Rozario niet leuk
    Internationaal Helmond

Vandaag gegeten bij Rozario. De tafels zijn erg klein, als je een bord voor je krijgt heb je geen plaats meer over.
    Amuses waren lekker. 1 zielig broodje was alles wat je aan brood kreeg. Porties erg klein voor erg veel geld. Als je de prijzen wilt voeren van een sterren zaak zal je je porties toch echt aan moeten passen. Als we al onze gerechtjes bij elkaar zouden voegen zou je nog geen hand vol eten hebben. Erg jammer. De smaak was wel goed hoor!
    Wijn arrangement erg duur voor weinig erg weinig wijn. 4 glaasjes wijn gehad voor jawel €26.
    Maar helaas geen 2e keer meer voor ons.

7. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door bibi voor De Rozario niet leuk
    Internationaal Helmond

Vooraf gereserveerd voor een 3 gangen menu. Het eten was heerlijk maar de porties zijn erg klein.
    Je moet geen grote eter zijn want dan ga je met honger van tafel. Jammer dat je steeds zelf moet vragen om nog iets te drinken te bestelen. Wanneer het hoofdgerecht geserveerd wordt en er staan lege glazen wordt er niet gevraagd of je nog iets wil drinken. Jammer! Ook jammer dat er problemen met de verlichting waren.
    Wij vonden de prijs erg hoog voor datgene wat geboden werd. Nog veel potentie tot verbetering.

8. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door Schip voor De Rozario niet leuk
    Internationaal Helmond

Heel weinig gekregen voor veel geld, nee wij komen er niet meer , eigenaar heeft niets aan ons gevraagd wel aan de buren alle tijd... onderscheid, dit moet niet.

9. Michiel's profielfoto

Geachte heer de Green,

Wat jammer dat het u niet is bevallen. Toch willen wij terug komen op uw verhaal.
    Wij hebben u wel degelijk gevraagd of het naar wens was. U hebt daar positief op gereageerd. Zou dit niet het geval zijn geweest dan hadden wij voor u een nieuw product klaargemaakt. De coca cola komt uit dichte kleine flesjes. Wij hebben geconstateerd dat er wel prik in zat. Mocht dit niet het geval zijn geweest dan zou dit een fabricage fout zijn en kunnen wij hier niets aan doen? Wij hebben de cola van de rekening gehaald en u sinas geschonken.
    uiteindelijk heeft u niets gemeld aan het bedienend personeel nadat u gevraagd is of alles naar wens was. Wij verzoeken u dan ook om uw beleving kenbaar te maken zodat wij daar actie op kunnen nemen.

10. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door H van Beek voor Restaurant de Bosrand leuk

H van Beek

Vanmiddag hier een prima boerenomelet gegeten.
    Bediening was prima.
    Andere eigenaar?

Henk.

11. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor Mr. Hu

Zoveel keus en uitgebreid goed buffet ben ik nog nooit tegengekomen. Fantastisch. Heerlijk. En voor deze prijs? Drankjes inclusief? Hoe doen ze dat? Zo kunnen we wel elke dag uit eten gaan!

12. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor Kasteel Elsloo

Sfeervol restaurant en leuke omgeving.

Weinig kennis van etiquette. Kalfsvlees erg droog geserveerd. Werd laconiek op gereageerd.

De witte huiswijn te koud.

Verder werd er weinig aan extra verkoop gedaan. We moesten zelf vragen naar tafelwater. Wijnkaart werd niet gepresenteerd.

Bij het dessert werd er niet naar port of dessertwijn gevraagd. Gemiste kansen dus.

Bediening was erg stijfjes.

13. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor Il Forno
    Italiaans Valkenburg

Onattent en onvriendelijk personeel. Er werd gewoon niet hard gewerkt.

We moesten lang wachten op ons eerste drankje.

Pizza's matig. Zuinig belegd.