• Lid sinds 6 september 2011

De Compagnie

Almere

Michelle heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michelle's profielfoto
    Michelle heeft een recensie geschreven voor De Compagnie

Slechtste ervaring in een restaurant ooit! Het eten was zwaar beneden de maat. Ik heb nog nooit geklaagd over het eten in een restaurant maar ik voelde me hier gewoon opgelicht. In mijn "salade" (past net in je holle kies voor E13.50) zat een stuk aluminiumfolie en de frietjes waren zoals het er uit zag de restanten uit de frituurpan. Tussen het voor-en hoofdgerecht zat meer als een uur en toen ik voorzichtig vroeg aan de bedrijfsleidster of ze misschien wist hoe lang het nog zou gaan duren kreeg ik een snauw. Ik kon nog net vragen of ik mijn bestelde drinken (dat óok vergeten was) nog kreeg en mevrouw was al weer weg. De overige tafelgasten mochten kennelijk niks meer bestellen?? Deze vriendelijke mevrouw kwam even later vertellen dat de serveerster was vergeten in de keuken door te geven dat wij klaar waren met het voorgerecht. Geen excuses laat staan een drankje ter compensatie aangeboden. Nogmaals het eten was vér beneden de maat maar de service en hoe deze dame denkt met klachten om te moeten gaan is nog vele malen slechter. Ik zou iedereen afraden hier heen te gaan.

1,6