• Lid sinds 30 augustus 2009

Eigentijds

Harlingen

Shanghai

Steenwijk

Michelinster heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michelinster's profielfoto
    Michelinster heeft een recensie geschreven voor Eigentijds

Dat hier nog geen recensie van is verbaast mij. We kwamen hier bij toeval terecht en werden positief verrast. Heerlijk eten, mooie en smakelijke salades, voortreffelijke 'super'sate met een eigen gemaakte satesaus. Compleet stokbrood bij de salade, dat zie je ook niet overal. Vriendelijke bediening en vooral goed betaalbaar. Niet dat we vaak in Harlingen komen maar we komen hier zeker weer terug.

2. Michelinster's profielfoto
    Michelinster heeft een recensie geschreven voor Aan de Oever bij Mooirivier

Ronduit slechte en weinig bediening op een enkeling na, wellicht vakantiekrachten? Ze bedoelen het vast goed maar het woord chronologisch kennen ze niet. Ook kreeg iemand haar appelgebak nadat de koffie al op was. Lokatie is wel mooi maar daar zullen ze het dan ook van moeten hebben. Veel potentie alleen nog een lange weg te gaan.

3. Michelinster's profielfoto
    Michelinster heeft een recensie geschreven voor Gandhi

Na vele jaren een ander restaurant te hebben bezocht, zijn we naar Ghandi gegaan. Tot op de dag van vandaag kan ik er alleen maar complimenten over geven. Het restaurant zit helaas in een hoekje weggewerkt waardoor het niet opvalt en dat is jammer want dit restaurant verdient echt meer klanten. De gerechten zijn zoals het hoort en erg gunstig geprijsd.

4. Michelinster's profielfoto
    Michelinster heeft een recensie geschreven voor De Nachtwacht

Na een aantal keren hier goed te hebben gegeten moet ik helaas constateren dat men niet meer de energie kan opbrengen om de laatste meters af te leggen. Het is standaard geworden en een beetje een fabriek, te druk dus waardoor men waarschijnlijk met goede bedoelingen niet meer de kwaliteit heeft die het eerst wel had. Hier kom ik voorlopig niet meer, of de rest zou gesloten moeten zijn.

5. Michelinster's profielfoto
    Michelinster heeft een recensie geschreven voor Shanghai
    Chinees-Indisch Steenwijk

Als je op zoek bent naar Chinees eten zoals het hoort te zijn dan kun je dit restaurant gerust bezoeken. Vooral verse ingredienten en een variatie aan gerechten. Vriendelijk personeel.

6. Michelinster's profielfoto
    Michelinster heeft een recensie geschreven voor Amigo
    Pizzeria Smilde

Veel beter als dit wordt het niet. Hier kan menig Italiaans restaurant nog wat van leren. Snelle bediening, goed eten, je kan zelf je pizza samenstellen en een brede menukeuze.