• Lid sinds 8 september 2009

't Veerhuys

Leerdam

Restaurant de Weeghbrug

Wamel

Michel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Michel

Hier op 23 juli geluncht, mooie locatie, het eten prima en mooi opgemaakt, voor een zeer goede prijs, ruime keuze uit wijnen, die beginnen onder de €20 (prima rosé 😀).
    Altijd top bediening, in dit geval Joeri, die weet hoe gastheer zijn echt betekent!
    Aanrader!

2. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Weeghbrug

Michel

Stop! Waarom ergens anders eten in "Het Land van Maas en Waal"! Hier afgelopen donderdag gegeten van het menu dat uit 6 gangen bestaat, hier 4 gangen van gekozen inclusief soep. Voor pompoensoep, daarna schol met asperges als hoofdgerecht lambsrump en na hangop voor mijn partner en (5 heeeerlijke kaasjes) kaas voor mijzelf. Voor die prijs, kwaliteit en aandacht gewoon super, men heeft een Bib gourmand, maar die die is dan ook dik verdient! Grote keuze uit wijnen, ook deze worden voor een zeer acceptabele prijs aangeboden (start met een huiswijn van rond de €19). Zeer vriendelijke eigenaar (en getalenteerde sous-chef), heeft, samen met zijn vrouw al 18 jaar deze zaak en heeft deze onlangs voorzien van een nieuw, zeer smaakvol, interieur. We vonden het heel jammer (ondanks dat we hele leuke gesprekken met de eigenaar hebben gewisseld en optimale aandacht gekregen) dat we op donderdag de enige gasten waren, deze zaak verdient zeker veel en veel meer klandizie, ook op een donderdag! Jammer dat we niet in de buurt wonen, want Wamel is net iets te ver vanaf Ossendrecht voor een Diner, maar anders zouden we hier zeker héél vaak komen! Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker en vast weer dineren.

3. Michel's profielfoto
    Michel vindt de recensie door Michel voor Non Plus Ultra leuk

Vreemd! Nog niemand een recensie geplaatst! Jammer......maar dan moet ik de spits maar afbijten.

Leuk, goed eetcafe, helaas kan je er alleen in de zomer een menu eten.

Maaaar voor echt ongekende lage prijzen wordt je dan een lekker gerecht geserveerd.

Binnen wat cafe achtig, buiten, vooral in de zomer leuk vertoeven.

Verwacht geen hoogstandjes, maar veel en lekker eten voor weinig geld, max 15 Euro op de kaart, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?

Op de fiets, stap dan gerust af, als er plaats is overigens, want het zit hier altijd vol.....

Non Plus, ga zo door, maar probeer ook in de herfst en winter gerechten te regelen, is zo jammer dat er na sept. niet meer (volledig) gegeten kan worden.

4. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor KannuniK

Michel

Gegeten in combinatie met overnachting (arrangement met 3 gangen). Voor weinig bijbetaling (enkele euro's) prima gegeten. Gerechten zijn smaakvol en zeker voldoende, bediening is oke, maar laat hier en daar wat steken vallen (bv. water beloofd, maar niet gekregen). Qua sfeer blijft het natuurlijk een hotel restaurant, daar moet je van houden.
    Qua eten zeker een aanrader

5. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Tapperij Eetcafé Mereboer

Michel

Tja wat zal ik zeggen, is niet slecht, maar verwacht zeker geen hoogstandje, prijs is redelijk, maar ga je het voor, hoofd en nagerecht bij elkaar tellen dan heb je elders voor die prijs een beter menuutje. Geen afrader, bestel alleen een hoofdgerecht, dat is compleet en heb je voor weinig geld een leuk en lekker gerecht. Sfeer, het blijft natuurlijk een eetcafé, daar moet je van houden. Bediening is oké en vriendelijk.

6,1
  6. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Le Bouleau

Nu een paar keer hier gegeten, de laatste keer bij heerlijk zomers weer buiten op het terras, gewoonweg geweldig (het 4 gangen verrassingsmenu) gegeten, zelfs de amuse voor niet vis eters was van vlees, klasse.
    Advies sommelier prima, goede kennis en zeer behulpzaam.
    Idd soms heb je de pech dat het wat langer duurt (in ons geval amuse en voorgerecht kort op elkaar en daarna lang wachten op het tussengerecht), vandaar dat ik daar een 8 voor geef een verbeterpuntje.
    Maar dat hebben we nu 1maal meegemaakt de keren daarvoor was het ok, dus gem. dus een 8.
    Prijstechnisch gewoon heel goed, ja je betaald wat meer, maar daar krijg je dan prima, mooi verrassend opgediend, eten voor!
    Aanrader, met als verbeterpunt betere spreiding tussen de gerechten.

7. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor 't Veerhuys

Hier ge-lunchend op het door parasols overdekte sfeervolle terras.,
    Buitengewoon goed, de bestelde fles witte wijn stond nog niet koud werd er met veel excuus gemeld, er werd er echt alles aangedaan die fles in no-time toch koud te krijgen, prima service!!
    Heel erg lekker gegeten, werd erg mooi origineel opgediend.
    Zeker een aanrader!

8. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Gevangenpoort

Michel

Gisteren hier gelunched op het kleine terras, soep en een broodje, met een fles witte Loire.
    Goede kwaliteit van zowel het eten als de wijn!, vriendelijke gastvrouw.
    We zaten dus buiten, maar binnen in de toren ziet het er zeer gezellig uit! (zal vroeger wel ander geweest zijn in de tijd dat deze poort een gevangenis was :-))
    We zullen hier zeker een x terugkomen voor een veelbelovend diner.

9. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jagersrust

Michel

Na mijn eerdere recensie, een paar maanden geleden weer eens gaan eten bij Jagersrust, na aanraden van familie.

Moet eerlijk bekennen, was zeer goed!

Mooie geselecteerde gerechten in het menu, waar zelfs een verandering in mogelijk was, klasse!

Neem mijn eerdere opmerkingen tav kwaliteit e.d. terug....

10. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Jagersrust

Div. malen gegeten, ja is lekker en ok, maar niet top, gezien de prijzen (of je moet en wil je kwalificeren als * restaurant....)

Wijn gewoon te duur, laatste x geen wijn (van de kaart) onder de 30 euro gevonden, beetje over de top voor een Chileen of Argentijn....

Op terras consumpties boven proportie ; 3.95! euro voor een triple....... daarom rij ik dit terras voorbij (zonder zuinig te doen hoor, wil best wat uitgeven, maar dan wel voor een redelijke prijs!)

6,1
  11. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Bistro D'Ouwe Leeuw

We hebben hier al een aantal keren gegeten, moet eerlijk bekennen dat de prijs (voor een Bistro!) te hoog is (onderscheid je van de omgeving als je dit slimmer aanpakt, maw 13 in een dozijn)

Kwaliteit is goed, maar niet super.... spareribs matig zelfs.

Tip, en het lijkt erop dat jullie dat zelf inzien, start met menu's (keuze menu's is nog een betere optie)!

Moet bekennen, laatste tijd er niet meer gegeten vanwege matige prijs/kwaliteits verhouding.

Doorsnee Bistro dus.

12. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor 't Spuihuis

We komen hier een aantal keren per jaar, naar onze mening de beste kwaliteits/prijs verhouding in de omgeving!

Moet je dan wel van het keuzemenu eten... als je van de kaart eet (misschien wel vergelijkbaar qua kwaliteit en hoeveelheid) betaal je te veel (met 4 personen, incl. kinderen waren we 280 Euro kwijt met Kerst 2008, iets te gortig naar mijn mening).

Rest niets dan lof, bediening mag iets strakker, je weet wat er besteld wordt dus serveer waar het hoort aan tafel, zonder te vragen " de lamsbiefstuk"?

Zie dit als tip, doet niets af aan het goede eten!

O ja, perfecte wijnen, pak die van rond de 30 Eurie's (of minder)duur genoeg en gewoon errruug lekker.......