• Lid sinds 17 juni 2011

Charlee Browns Place

Helmond

Michel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Charlee Browns Place

Ik ga niet meer naar Charlie Brown. De laatste keer kwam ik er met een groep van 8 mensen. De voorgerechten werden tegelijk geserveerd. Prima. Maar mijn vrouw en ik kregen niet eens lauw te noemen mosterdsoep. Die werd opgehaald en twee minuten later opnieuw opgediend. Toen was ie wel lauw, bijna warm. Als je dan weer moet aangeven dat je niet tevreden bent en de soep moet weer worden opgewarmd, gaat de zin in het eten wel over. Iedereen is dan al klaar met het voorgerecht en jij zit daar nog te eten.

Aan het eind bestelt iedereen een toetje. Het wordt ook voor allen tegelijk opgediend. Maar voor mij is er niets. Bij navraag blijkt dat mijn bestelling wel is genoteerd, maar niet aan de keuken is doorgegeven. Nou laat dan maar zitten. Ik wil niet weer in mijn eentje zitten te eten. Geen excuses, geen tegemoetkoming in de rekening, geen gratis kopje koffie; ronduit slecht.

En als je dan een nette, maar zeer kritische reactie in het internet-gastenboek schrijft, blijkt die een dag later weer verwijderd te zijn. Ik ga er nooit meer heen!