• Lid sinds 29 augustus 2014

De Vergulde Leeuw

Harskamp

De Heerlijkheid

Almere

Michel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor De Heerlijkheid

Prima snackbar/cafetaria eten is van uitstekende kwaliteit, alles is lekker vers. Rauwkost is vers gesneden, en wordt leuk opgediend als je een complete maaltijd bestelt. Ook voor de vegetariërs is er genoeg keuze.

Leuke moderne inrichting. En het personeel is kundig, beleefd en vriendelijk.

2. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Onderweg
    Internationaal Almere

Al verschillende keren bij onderweg gelunched. Recensie betreft dus de lunch. Er is voldoende aan warme lunch gerechten te verkrijgen. Voor de duidelijkheid zet ik het hieronder puntsgewijs neer:

Warme gerechten: Prima Thaise kip, Nassi en Bami zijn ook in orde. Minpunt er is weinig vis en als er vis is dan meestal goedkope panga. Gestoomde groenten zijn ook prima. Wat heel jammer is, dat de Foe Yong Hai vervangen is door een boerenommelet, het zou goed zijn als de Foe Yong Hai weer terugkomt. Snack gerechten zoals patat, poffertjes chinese en thaise snacks zijn in orde. Soepen zijn heel standaard, niets bijzonders wat meer variatie zou goed zijn, bijvoorbeeld uiensoep. Brood is prima in orde, ook het bruine brood. Weinig kaassoorten meestal, maar een soort. Zouden er minimaal 2 kunnen zijn. Prima Sushi, lekker vers en prima sausjes. Fruit buffet prima in orde. Prima sambal is er aanwezig niet van die doorsnee sambal. Personeel is zeer jong, ik heb het hier over het bedienend personeel. Voorbeeld, 1 glas word op tafel gezet, het gaat er een beetje overheen, de serveerster komt niet terug met een doekje. Kleine detail, maar het valt wel op.

Decor is natuurlijk persoonlijk, wat mij opviel is dat de zittingen aan de onderkant los lieten, de volgende keer dat ik kwam was dit keurig verholpen. Drankjes zijn duur, die zitten er bij de lunch niet bij.

3. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Leeuw

Heerlijk gegeten. Na het reserveren werden wij nog terug gebeld of wij wel of niet roken wouden zitten. Wij waren er met 16 personen. Wij kozen verschillende voor- en hoofdgerechten en desserts.

Alles was prima in orde. Het is net een ouderwetse bistro. Je krijgt veel en het personeel is echt vriendelijk, niet van dat gemaakte gedoe.