• Lid sinds 21 september 2009

3. De Klink 2.0

Biddinghuizen

1. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Kolk

Ter gelegenheid van onze trouwdag aten wij bij De Kolk.
    De ontvangst was hartelijk. De serveerster, welke ook de eigenaresse bleek te zijn was uiterst kundig, attent en opmerkzaam.
    Bij het opnemen van het eerste drankje direct de eerste verrassing. Toen ik vroeg om rode Port, was direct de vraag: "Ruby of Tawny"? In andere zaken moet je het soms maar doen met wat er in huis is, als er al iets in huis is.
    Wat een fijne plek, en wat een goede bediening. Kundig en met een persoonlijke touch.
    Het hoofdgerecht was al een plaatje om naar te kijken, en de smaak deed daar niet voor onder. Perfect bereid en niet te veel en niet te weinig.
    Hier werken mensen die weten waar ze mee bezit zijn.
    Het dessert werd opgediend en tot onze grote verrassing was er een persoonlijk tintje aan gegeven voor onze huwelijksdag. Zie bijgevoegde foto.
    Onze euforie was compleet.
    We hebben een nieuw favoriet restaurant!

Dank restaurant de Kolk, en graag tot een volgende keer.

2. Michel's profielfoto
    Michel vindt Restaurant De Kolk leuk

Michel

3. Michel's profielfoto
    Michel vindt De Klink 2.0 niet leuk

Michel

4. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor De Klink 2.0

Met 3 personenen bij De Klink geweest op 12 mei 2019. ( Moederdag)
    De zaak oogt ruim en netjes. Compleet met open haard met royale zetels een een leeshoek. Ook voor kinderen is er een speelhoekje. Een ruim terras aan twee zijden zal bij mooi weer een fijne plek zijn, met uitzicht over haventje en water.
    Bij het opnemen van het eerste drankje vroeg ik of ze verse Jus 'd Orange hadden. Jazeker, was het antwoord. Er kwam echter iets wat beslist geen verse Jus genoemd kan worden. Dat was direct een domper. We kregen de kaart en er werd bijgezegd dat er een aspergemenu was. Dat hier nog maar twee van beschikbaar waren. Ik koos voor dit menu. Later kwam er een tafel met 6 mensen naast ons. Ik hoorde de bediening weer zeggen dat er een aspergemenu was, en dat er nog maar twee beschikbaar waren. Terwijl ik volgen mij toch echt al 1 van die twee voor mijn neus had staan. Jammer dat je op zo'n manier je dagmenu aan de man wilt brengen.
    Bij dit menu was zalm. Jammer was het dat deze een vrij droge rand had. Ik had het idee dat de zalm onder een gril had gelegen, maar dan wel te lang. Tafeldame had eendenborstfilet, die wel terug hebben gestuurd omdat deze gewoon nog rauw was van binnen. Tafelgenoot had een kogelbiefstuk. Deze was goed. De snijboontjes als onderdeel van de groenten op het bord waren jammer genoeg wat hard, en hadden wat ons betreft iets langer bereid mogen worden. Bij de gerechten werden o.a. boere frieten geserveerd. De naam was mooi, de frieten stelden enigzins teleur. De jonge serveerster probeerde erg losjes en lollig te zijn, maar dit kwam bij ons nogal gemaakt en onnatuurlijk over. Voor ons een eerste ervaring, die geen vervolg gaat krijgen. In ieder geval niet voor het eten. Het uitzicht over het water is prachtig en ik kan mij voorstellen dat je er van de zomer lekker kunt zitten met een drankje en een portie bitterballen. Daar zullen ze weinig verkeerds mee kunnen doen, hoop ik.

5. Michel's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Golden House
    Chinees-Indisch Amsterdam

Wij komen al jaren bij dit restaurant en het eten is altijd erg lekker. Soms bestellen we iets van de kaart, maar soms laten wij ons ook verrassen. Vader Tony en dochter Alice runnen de zaak op een vriendelijke, gemoedelijke manier.
    De kaart is zeer uitgebreid. Het is redelijk geprijsd. Ook hebben we zeer goede ervaringen met het afhalen van maaltijden.

Wij nemen met een gerust hart mensen mee naar dit restaurant en een groot deel van onze vrienden en kennissen hebben dan ook al kennis kunnen maken met "onze Chinees"

Een aanrader!