Activiteiten van Michel

1. Michel's profielfoto
    Michel vindt de recensie door Caroline voor Woodies niet leuk

Café Bar van het jaar? NOU NEE. Leer eerst eens om fatsoenlijk met klanten om te gaan. Wij zijn geweest en als ik een kok in dienst zou hebben die zich zo zou gedragen tegen klanten als dat deze deed, dan kon die bij mij vertrekken.

Wij hebben daar als gezin iets gegeten, ons zoontje van 2,5 is erg gehecht aan mij momenteel, dus tijdens het verschonen van de kleine rende hij naar mij (achter in de zaak, dus niet bij de drukte). Hij riep hard 'mama' Gelijk stormt de kok de keuken uit om mijn zoontje af te bekken. En vervolgens moet hij nog even tegen een groepje dat tegenover de keuken zit, zeggen 'jullie zitten hier ook voor je rust toch?' Tis dat ik met de baby bezig was, anders had ie wel een probleem gehad. Wat een ontzettende ***. Kijk, als jij een zaak hebt, waar je geen kinderen in wilt, meld dat, dan gaan gezinnen een deurtje verder. Maar deze kok? ik heb werkelijk geen goed woord voor deze vent over. Echt walgelijk!

De meiden in de bediening waren erg vriendelijk, en ook het meisje in de keuken was heel leuk met kinderen. Maar een stuk chagrijn zoals deze kok drukte een flinke domper op het middagje winkelen.
    We hebben daarna ook betaald en ons ongenoegen geuit bij de dames van de bediening. Die waren wel aardig overigens.

Maar al met al, een dikke 0 gescoord. Met dit personeel moeten jullie je echt je ogen uit je hoofd schamen.

2. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Woodies

Woodies is en blijft onze favoriete plek voor een leuke avond in Zwolle. De wijntjes zijn erg lekker. Mocht je van bier houden, keus genoeg. Het eten is altijd erg lekker en voor een goede prijs. Door de goede muziek met bijpassende clips op de schermen is de sfeer altijd goed, relax en gezellig. De service is goed en de gastheer weet hoe hij zijn gasten een leuke avond bezorgd.

3. Michel's profielfoto
    Michel vindt de recensie door Hans voor Woodies niet leuk

Gisterenavond, 14 april, met vriendin bij Woodies gegeten. Als hoofdmenu gekozen voor het Woodies super menu. Dit menu bleek te bestaan uit een overdaad aan frites aangevuld met shoarma varkensreepjes die naar mijn idee als euroknallers waren ingekocht bij de supermarkt om de hoek en roerbakgroenten die volgens de uitbater vers bereid waren maar naar mijn mening uit een zakje kwamen van diezelfde supermarkt. Kortom, geen kwaliteit voor de prijs.

Overigens waren de bediening en de entourage met live muziek wel van een goed niveau.

4. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Woodies

Woodies is en blijft onze favoriete plek voor een leuke avond in Zwolle. De wijntjes (zeker de sauvignon blanc) zijn erg lekker. Mocht je van bier houden, keus genoeg. Woodies is vorig jaar volgens mij overgenomen en je merkt dat de nieuwe eigenaar steeds meer zijn eigen weg weet te vinden en dat komt de sfeer ten goede, daarnaast wordt de menukaart regelmatig aangepast. Aanrader is het Woodies super menu (varkensreepjes, friet, groente met saus) of de kipspies met satesaus. Deze zijn vers bereid en dat proef je zeker. De service is goed en de gastheer weet hoe hij zijn gasten een leuke avond bezorgd.

5. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Leuk voor een snelle hap. De service is hier super goed, de tapas zijn okay. Geen hoogstaande hapjes, maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs.

6. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Ingeburgerd

Voorheen was dit een erg leuke plek om te eten. Tegenwoordig is de kwaliteit van het eten een stuk minder. Vooral de broodjes en de friet zijn er niet op vooruit gegaan. Daarnaast is het terras propvol met tafels en stoelen gezet. Je kunt hier amper plaats nemen.

7. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Bistro Bonne Femme

Heerlijk eten, goede service en goede prijs. Leuke wisselende kaart met diverse gerechten.

8. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Matige tapas en lang wachten. Jammer want de locatie is prefect.

9. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Voor mij blijft dit de beste chinees van zwolle. Goed eten maar de bediening laat vaak te wensen over.