• Lid sinds 23 juni 2010

Excellent

Ubbena

De Chinese Muur

Beek lb

Michael heeft nog geen foto toegevoegd

1. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Corfu

Leuk, niet al te groot restaurant met een gezellige inrichting, goed eten en vriendelijke bediening. Bij binnenkomst viel mee op dat we geen welkomst-ouzo kregen, de andere gasten hadden dat ook niet. Toen ik vroeg of zij daar niet aan meededen kregen wij zonder gemor een lekkere onverdunde ouzo. En alle gasten die reeds aanwezig waren en na ons binnenkwamen kregen het ook. Kijk, dát is nou service en betrokkenheid.
    Het eten zelf was van hele goede kwaliteit, lekker gekruid maar niet te. Prijs was ook zeer redelijk, zeker voor en restaurant in hartje centrum op en dergelijke mooie locatie.

2. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Beek lb

Het eten is van goede kwaliteit. De keuze is niet enorm maar voldoende. Ook na de verbouwing is dit nog hetzelfde, de inrichting is wel behoorlijk gemoderniseerd. Het heeft nu niet meer die "authentieke" Chinese uitstraling. De bediening is gelukkig wel als vanouds goed.

3. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Excellent
    Chinees-Indisch Ubbena

Prima, gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. De keuze is wel voldoende maar we hebben toch vaker wel meer keuze gehad. Maar hey, als je hier niets vindt wat je wilt eten dan kun je beter thuis blijven want er is echt wel voldoende keuze. En de kwaliteit van het eten is heel goed, en daar gaat het toch om. Dit in combinatie met het aardige personeel zorgt voor een geslaagde avond.

4. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor De Wok Van Limburg

Eten is niet zo heel denderend van kwaliteit maar wel voldoende. Ook veel keuze. Qua entourage is het een echte "wokfabriek", nogal massaal opgezet. En schoonmaken is ook niet het sterkste punt. Het is hier niet slecht maar er zijn (veel) betere wokrestaurants in de buurt.

5. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Da Milano

Het eten is hier inderdaad heel goed en niet duur. Ook best gezellig ingericht restaurantje en erg vriendelijk personeel. We zijn hier verscheidene keren geweest en gaan er zeker nog terug.

6. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Wok4Life
    Chinees-Indisch Geleen

Regelmatig iets afgehaald, eten is altijd prima en constant van kwaliteit. Bezorgservice is inderdaad ook goed. Vriendelijk personeel.

7. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Geleen

Negatieve ervaringen. Wij zijn in het verleden (voor 2009) regelmatig hier gaan eten en toen was het inderdaad prima. Echter in 2009 en 2010 zijn we door vrienden uitgenodigd geworden om hier te gaan eten. Nou, volgens mij ging het slecht met de zaak want de service was heel ver te zoeken. Het eten op zich is nog wel oké maar niet meer dan dat. En voor het bijbestellen van een schoteltje bami moesten we best veel bijbetalen. Overigens werd er wel heel weinig bami en rijst bij de gerechten geleverd dus je moést wel bijbestellen.

Nee, voor ons hoeft het echt niet meer.

8. Michael's profielfoto
    Michael heeft een recensie geschreven voor Athene

Wij hebben al heel wat Griekse restaurants bezocht in Nederland en ook in Duitsland en België, maar Athene in Geleen blijft veruit de beste. Eten is erg goed van kwaliteit, wel gekruid maar niet té. Prijzen zijn ook prima, indeling is gezellig. Bediening is altijd vriendelijk. Ik kan de negatieve punten die sommigen hier opnoemen echt niet herkennen terwijl wij al tientallen keren hier geweest zijn in de loop der jaren (gemiddeld 1 keer per maand). Wel kan ik me voorstellen dat het voor grote groepen (>20 personen) wel lastig kan zijn want dit restaurant is meer geschikt voor kleinere groepen. (2-8 personen)