• Lid sinds 25 augustus 2014

Eindhoven
  2. De Blauwe Lotus

Eindhoven
Nieuwe recensie

Michael Blaauw heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Michael Blaauw's profielfoto
    Michael Blaauw heeft De Blauwe Lotus toegevoegd als favoriet restaurant

De Blauwe Lotus restaurant gesloten

• Aziatisch
    Frederiklaan 10 (4e verdieping van PSV stadion) Eindhoven
  2. Michael Blaauw's profielfoto
    Michael Blaauw heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus

Eens per maand gaan wij (mijn pa en mijn broer) lunchen bij De Blauwe Lotus, ook toen ze nog op de oude lokatie waren gevestigd!

Waarom? Het eten, de bediening, de ongedwongen sfeer is er gewoon top!

Ontvangst, door de gastheer en de gastvrouw, was zoals altijd hartelijk. Wij kregen een mooi plaatsje aangewezen aan het raam.

Dit keer zijn wij gegaan voor de Sashimi, Kabeljauw Black bean, Gecaramellisseerde garnalen (een aanrader!) en de Zalm (Japanse bereidingswijze), inclusief de altijd lekkere pittige nasi.

Als drank gekozen voor de huiswijn Chenin Blanc (Plankenbrug), en degene die moest rijden koos voor een tonic geschonken in mooi hip glas met citroen, bij het tweede flesje tonic kregen wij een nieuw glas met een vers schijfje citroen (zie je niet vaak).

Prijs-kwaliteitsverhouding is verder uitstekend, er is ruime parkeergelegenheid aanwezig, en een uit-rijkaart krijg je bij het verlaten van het restaurant.

Kortom De Blauwe Lotus is zeker een aanrader, ook al zijn wij geen fervent psv supporter ;) ... toch komen wij er al sinds jaren!