• Lid sinds 28 januari 2012

3. 8,5

Ophovener Molen

Sittard
Nieuwe recensie

Mevr. Spronk heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Mevr. Spronk 's profielfoto
    Mevr. Spronk heeft een recensie geschreven voor 't Guliks Hoes

Gisteren met vrienden van een heerlijk 3-gangen-menu genoten (Social Deal). Echt alles was perfect. De warme ontvangst, de uiterst vriendelijk bediening en zeer zeker het menu! De kwaliteit van het gebodene was uitstekend! Zelf vond ik het nagerecht, Winterdroom, wel iets aan de ruime kant. Ook ging het verloop van de 4-gangen in een mooi "tempo". Helemaal niet of gehaast, of te lang wachten, terwijl de zaak toch goed vol was! Kan niets anders concluderen: Chapeau, en beslist tot een volgende keer!

Team Guliks Hoes: Bedankt.

2. Mevr. Spronk 's profielfoto
    Mevr. Spronk heeft een recensie geschreven voor Eten bij Michèl

Chapeau!! Kunnen er niets anders van maken. Ontvangst, sfeer, bediening, kwaliteit eten! Hebben enorm genoten van alles!! Kunnen ons niet voorstellen dat er toch zo'n verschillende negatieve recensies zijn! Wat ons betreft was dit een Social Deal met een gouden Kroontje! Wij vinden het een echte aanrader!! Een culinair-adres om zeer zeker vaker te bezoeken!!

3. Mevr. Spronk 's profielfoto
    Mevr. Spronk heeft een recensie geschreven voor Ophovener Molen

Gisteren, 10 mei, heb ik samen met mijn kinderen genoten van een zeer gezellige avond bij de Ophovenermolen te Sittard. Alles was o.k. Het wow-deal menu en de daarbij genuttigde dranken zijn zeer in de smaak gevallen bij iedereen (5 personen). Ik heb nu zelf al diverse malen hier een bijzonder geslaagde avond mogen beleven en kan dan ook dit restaurant bij iedereen aanbevelen. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon uitstekend! Niets dan lof. Tot een volgende keer!

Eén vorige recensie
  4. Mevr. Spronk 's profielfoto
    Mevr. Spronk heeft een recensie geschreven voor Ophovener Molen

Op 28 januari 2012 eerste kennismaking sinds nieuwe eigenaar!! Een gezellige,ontspannen sfeer. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel en natuurlijk op de eerste plaats:
    Heerlijke gerechten!
    Mijn tafelgenoot, wel iets gewend op culinair niveau, en ik vonden de prijs/kwaliteit verhouding, de entourage, de bediening, het totaal-plaatje dus, van zeer goed niveau!!
    Echt een aanrader!!

28-01-2012 Yvonne