• Lid sinds 28 januari 2020
Van restaurant:

1. Mevr. Daalder

Vreeland

Mevr. Daalder heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mevr. Daalder's profielfoto
    Mevr. Daalder vindt Mevr. Daalder leuk

2. Mevr. Daalder's profielfoto
    Van restaurant

Beste meneer Kees,
    Met verbazing lees ik u recensie. Die bewuste avond hebben wij meedere malen gevraagd of alles naar wens was en u heeft toen niet aangegeven dat de gerechten u tegenvielen. Dat wij dit nu via deze weg moeten lezen, vind ik erg teleurstellend. Vriendelijke groet Mevr. Daalder

3. Mevr. Daalder's profielfoto
    Van restaurant

Beste mevrouw de Vries,
    Dank u wel voor deze feedback. Wij zullen voor onze toekomstige gasten, aan het gerecht Surimi & rivierkreeft met jonge kropsla en gele biet, een extra toelichting geven in de vorm dat het koud wordt geserveerd.
    We hopen u nog eens te kunnen verwelkomen in ons eetcafé.
    Vriendelijke groet Mevr. Daalder

4. Mevr. Daalder's profielfoto

Beste mevrouw en meneer Roggeveen,

Wat vervelend om te lezen dat wij helaas niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij serveren onze Steak Tartaar op klassieke wijze en zoals bij ons bekend is wordt dit gerecht koud geserveerd, zelf hebben wij de keuze gemaakt om hier een gerookte eidooier en krokante kappertjes bij te serveren. Op onze menukaart geven wij de keuze om bijgerechten te bestellen in de vorm van extra verse friet, salade of eventueel groente (in overleg).

Het doet ons goed om te lezen dat de service wel naar wens is geweest en hopen u graag nog eens te mogen ontvangen bij ons in het eetcafe.

Met vriendelijke groet,

5. Mevr. Daalder's profielfoto

Hallo Monique,

We zijn altijd blij met een mooie recencie. Over de desserts zeggen we sorry. Normaal gesproken hebben we in de zomer inderdaad maar 2 desserts omdat veel gasten een ijsje halen bij KO. Bij mevr Daalder draaien we verder andere smaken dan voor in de ijswinkel en dat ijs was er inderdaad niet meer. Tot een volgende keer.

6. Mevr. Daalder's profielfoto

Beste Kees,

Bedankt voor de recensie. We gebruiken verse frites en bakken alrijd in super schoon frituurvet. Bij een volgend bezoel vraag aan de bediening of de frites wat meer doorgebakken mogen. En we zorgen voor een kleine snack mocht u ons weer bezoeken.....goed idee!