• Lid sinds 28 januari 2020

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Mevr. Daalder heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Mevr. Daalder's profielfoto

Beste mevrouw en meneer Roggeveen,

Wat vervelend om te lezen dat wij helaas niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij serveren onze Steak Tartaar op klassieke wijze en zoals bij ons bekend is wordt dit gerecht koud geserveerd, zelf hebben wij de keuze gemaakt om hier een gerookte eidooier en krokante kappertjes bij te serveren. Op onze menukaart geven wij de keuze om bijgerechten te bestellen in de vorm van extra verse friet, salade of eventueel groente (in overleg).

Het doet ons goed om te lezen dat de service wel naar wens is geweest en hopen u graag nog eens te mogen ontvangen bij ons in het eetcafe.

Met vriendelijke groet,
    Mevr. Daalder

2. Mevr. Daalder's profielfoto

Hallo Monique,

We zijn altijd blij met een mooie recencie. Over de desserts zeggen we sorry. Normaal gesproken hebben we in de zomer inderdaad maar 2 desserts omdat veel gasten een ijsje halen bij KO. Bij mevr Daalder draaien we verder andere smaken dan voor in de ijswinkel en dat ijs was er inderdaad niet meer. Tot een volgende keer.

3. Mevr. Daalder's profielfoto

Beste Kees,

Bedankt voor de recensie. We gebruiken verse frites en bakken alrijd in super schoon frituurvet. Bij een volgend bezoel vraag aan de bediening of de frites wat meer doorgebakken mogen. En we zorgen voor een kleine snack mocht u ons weer bezoeken.....goed idee!