• Lid sinds 18 mei 2017

1. Meryem Jabry's profielfoto
    Meryem Jabry vindt de recensie door kornalijnslijper voor Oika leuk
    Japans Hoorn

kornalijnslijper

Onderstaande brief heb ik per email en per post gestuurd, maar totaal geen reactie

Aan: Directie Restaurant Oika

Afgelopen maandagavond hebben we uw restaurant bezocht om te komen eten met 2 volwassenen en 1 kind. Regelmatig bezoeken we uw restaurant om te genieten van uw specialiteiten.

Altijd worden we zeer goed geholpen en het eten is van zeer goede kwaliteit.

Dit keer was het niet heel druk in het restaurant (18.00u) en konden we op diverse plaatsen gaan zitten.

Het begon met de vraag wat we wilden drinken, echter werd dit aan mijn vrouw en dochter gevraagd met als eindvraag: “is dit het?”

Maar goed, nog een extra biertje bijbesteld. Na ongeveer 10 minuten kwam er een cola en een chocolademelk. Tot 2 keer toe nog gevraagd naar het biertje, dit heeft 20 minuten geduurd voordat het geserveerd werd.

Daarna bestellen via de kaart op de tafel en de gerechten kwamen op tafel, echter zonder uitleg en nogal wild op de tafel gezet waardoor 1 gerecht er bij af viel.

De derde ronde werd het briefje niet opgehaald en heeft 20 minuten op de tafel gestaan waarna het ook nog eens 30 minuten duurde voordat de gerechten geserveerd werden. Ook werd er niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. De gerechten waren koud en hebben er iemand bijgehaald. “Tekort personeel wegens ziekte’’ werd ons medegedeeld. We konden nieuwe gerechten krijgen, maar daar het al 20.00u was en onze dochter bijna naar bed moest hebben we aangegeven te willen opstappen. Echter de tijd bij jullie is 2,5 uur voor een volledig diner!

We hebben afgerekend en kregen na aandringen € 7,-- korting op een bedrag van € 70,--.

De rekening is veel te veel voor twee kleine bestellingen inclusief drinken.

Thuis hebben we nog wat eten klaargemaakt.

Ik vind deze service heel slecht en vinden dat we zeer onbeschoft zijn behandeld.

Hoogachtend,

Meryem Jabry

3. Meryem Jabry's profielfoto
    Meryem Jabry heeft een recensie geschreven voor Oika
    Japans Hoorn

Het eten was zoals altijd erg lekker. Er was maar een klein probleempje, dat de sfeer voor ons heeft verpest: "de serveerster".
    Ze was super onbeschoft en behandelde ons alsof we dom waren. Ook vroeg ze constant of we iets wilden drinken. Als we niks te drinken bestelden, werpte ze ons vernietigende blikken toe. Wij vonden dit erg vervelend. Ze heeft op gegeven moment expres ons lijstje verkreukt en niet teruggegeven.