• Lid sinds 10 juli 2011

De Blonde Pater

Nijmegen

Warm en Koud

Katwijk zh

Merel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Ctaste
    Internationaal Amsterdam

Merel

Een unieke ervaring om te eten zonder je visuele zintuigen. Echt een belevenis! Eten was goed verzorgd en smaakte prima. Sommige onderdelen waren minder mijn smaak, maar over het algemeen zeker tevreden.
    De service was super. Ober Jeroen maakt het helemaal naar je zin met zijn Amsterdamse charme en ook na het eten was er tijd voor een praatje aan de bar.

Het diner is redelijk prijzig, maar dat hadden wij zeker over voor deze unieke ervaring. We zouden het zeker aanraden!

2. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Toff
    Internationaal Den Haag

Merel

Afgelopen vrijdag bij TOFF in Scheveningen gegeten met een Royal Club bon (2e diner gratis). We kregen een aparte menukaart waarbij we keuze hadden uit 2 voorgerechten (dim sum en gamba tartaar), 2 hoofdgerechten (piri piri ribs of zalmfilet) en 1 nagerecht (stroopwafelijs met slagroom). Ik had dim sum als voorgerecht, maar dat viel bij mij niet in de smaak. Als hoofdgerecht piri piri ribs. Ze waren ontzettend zout, zo zout dat mijn hele tong na 'n paar ribbetjes overprikkeld was. En dat terwijl ik van zout/pittigheid houd. Ik heb dit dus aangegeven bij het personeel. Zij hebben toen nieuwe ribbetjes laten maken met de marinade los erbij. Dit was wel beter, aangezien ik het zo wel verder kon eten maar écht lekker was het nog niet. Uiteindelijk heb ik het meest genoten van het toetje.
    Gelukkig hoefden we met de bon maar de helft te betalen voor dit diner, maar anders had ik toch zwaar gebaald om veel te betalen voor iets wat niet echt gesmaakt heeft.
    Al met al zou ik hier niet meer terug gaan en ik zou het ook niet aanraden om hier te gaan eten, ondanks dat de service wel goed was en het een leuk restaurantje was om te zitten.

4,3
  3. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Casa Di Lorenza

Heb hier vanavond gegeten voordat we naar sterren dansen op het ijs gingen.
    Heerlijke pizza prima vera gehad, allang niet meer zo'n lekkere pizza gegeten bij een pizzeria!
    Vind dat er niet heel veel sfeer hangt in de zaak (maar het ook nog erg rustig omdat we vroeg waren), de aquariums vind ik minder in een restaurant, maar de 'grotachtige muren' zijn wel leuk.
    De service was prima, erg netjes. Er had alleen tijdens het eten nog wel een keer gevraagd mogen worden naar of we nog wat wilden drinken.
    Over het geheel zeer tevreden!

4. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor De Eeterij
    Nederlands Deurne

Afgelopen zaterdag hier wezen eten.
    Mijn tafelgenoot en ik hadden beide het 4 gangenmenu dat bestaat uit een zelf uitgekozen soep (veel keuze), ik had de goulash soep en die was erg lekker! Als hoofdgerecht keuze tussen vis en vlees met eigen saus keuze. Ik had het varkenshaas met spek, niet heel speciaal maar was toch erg lekker! Lekkere frietjes en salade, de gebakken aardappeltjes vond ik niet zo geweldig en de gekookte groente waren naar mijn smaak iets te gaar.
    Als nagerecht een ijstaartje (keuze uit 3 smaken) met slagroom, ik had mokka en die was best lekker! Ondanks dat ik een vrij grote eter ben, kon ik mn toetje niet helemaal op.
    Daarna nog een lekker kopje thee met likeurtje en slagroom!
    De eeterij ligt midden in t centrum van deurne, sfeer als een gezellig eetcafe.
    De service was prima, niks op aan te merken.
    Voor het 4 gangenmenu betaalde je maar 17.95, echt spotgoed koop! Vond het minder netjes dat er geld werd geteld voor de mayo bij de friet, zonder dit vermeldt te hebben.

Conclusie: lekker eten, leuke sfeer, prima bediening voor een goed prijsje. Ik kom zeker nog eens terug!

5. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Eetcafe In Den Engel

Gisteravond hier gegeten met 6 personen.
    Het eten vonden we allemaal erg lekker smaken! De tomatensoep werd helaas bijna koud uit gereserveerd maar na dit gezegd te hebben werd deze terug genomen en werd dit meteen opgelost. Met excuses kregen we daarna een heerlijk heet soepie. Als tip heb ik nog wel dat de warme groente beter kan, deze waren slap en zonder smaak.
    De service was helemaal prima, mijn complimenten!
    De sfeer van het restaurant heeft niet mijn persoonlijke smaak, ik hou meer van een knusse en gezellige omgeving en deze was wat netter en klassieker. Maar het ziet er wel allemaal goed uit.
    De prijs is in verhouding met het eten en de service prima.

6. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor De Blonde Pater

Paar maanden geleden hier geluncht, opzich prima eten maar niet echt geweldig en al helemaal niet voor de prijs.
    Sfeer was prima maar service was vreselijk, in meer dan 2uur tijd werd er alleen voor het eten drinken gereserveerd daarna niemand meer langs gekomen om te vragen en bijna onmogelijk om serveerster aan te spreken.

Ik zou hier niet snel terug gaan.

5,9
  7. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Café van Buren

Afgelopen jaar 2x gegeten.
    Heerlijk eten voor een klein prijsje. Gezellige sfeer als een eetcafe!
    Service is prima maar kan beter.

8. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

Heerlijk eten voor een klein prijsje!
    Leuke sfeer en bediening.

Zeker een aanrader!

9. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Piccadilly

Vanavond frietje speciaal, bamiblok en portie bitterballen gehaald bij piccadilly.
    Heerlijk gegeten, portie friet was net genoeg.
    De zaak heeft qua indeling en meubulair weinig sfeer maar prima voor af te halen.
    Service was erg goed, erg attent personeel en het eten was snel klaar.
    De prijs van de snacks vind ik wel aan de prijzige kant.

10. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Gister weer heerlijk genoten van het unlimited menu!
    Eten was weer top! De sparerib was echter wel wat droog (te lang gebakken) en de saus van de catelaanse gehaktballetjes had voor mij persoonlijk dikker gemogen want nu was het net een soepje. Maar dit zijn kleine verbeterpuntjes want de rest was echt uitstekend!
    In de bedieningen werden wat foutjes gemaakt (er werd ons verteld dat we het unlimited menu niet konden doen omdat we dat door hadden moeten geven met de reservering, maar dit was ook gedaan en het drinken werd 'n keer verkeerd gebracht) maar dat is menselijk!
    De sfeer was weer top en weer voor weinig geld een leuke en lekkere avond gehad.

Tot de volgende keer maar weer!

11. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Steakhouse

Merel

Heb hier afgelopen jaar 3x gegeten, 2x de spareribs (echte aanrader, echt heeeeerlijk) en 1x de miced grill (was niet zo geweldig, niet veel smaak en droog).
    De service is prima, niet zoveel op aan te merken.
    Het restaurant heeft een leuke sfeer, als een gezellig eetcafe!
    Je krijgt hier (meestal) lekker, veel en goed eten voor een kleine prijs dus ik kom hier zeker nog vaker!

12. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Merel

Ben dit jaar 3 keer bij gossimijne weze eten, 1x a la carte (heerlijke spareribs, een echte aanrader) en 2x het unlimited menu. Elke keer weer perfect verzorgd en goed van smaak!
    De bediening is prima, zijn wel wag verbeterpuntjes maar over het algemeen tevreden!
    De sfeer is zowel binnen als buiten het restaurant erg leuk, heeft n beetje het uiterlijk van een gezellig eetcafe!
    Over de prijs mag je ook niet klagen, voor een lage prijs heerlijk eten en een avondje uit!

Kortom een echte aanrader!

13. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Warm en Koud

Merel

Heb hier vrijdagavond een frietje met bamischijf gegeten. Smaakte opzich prima, maar niet geweldig lekker. Je kon kiezen tussen gewone en vlaamse friet. Mijn tafelgenoot had vlaamse en ik had gewone maar we zagen eigenlijk geen verschil in de grote van de friet.
    De eigenaar was ontzettend onvriendelijk, er kon geen lachje vanaf en hij snauwde naar zijn personeel.
    Ons eten werd wel gebracht naar onze tafel door een medewerker, maar de mensen die een tafeltje verder zaten moesten hun bestelling zelf komen halen terwijl eigenaar en medewerker beide niks aan het doen waren.
    Ok voor een snelle hap maar de sfeer is er ronduit beroerd dus ik kom hier niet meer terug!

14. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Thielen

Merel

Bij dit eethuis hebben ze de lekkerste frietjes ooit, heb nog nooit ergens lekkerdere gegeten.

Wij gingen hier vroeger elke week frietjes halen, tegenwoordig af en toe. Heel lekker, redelijk snel ondanks dat het altijd druk is op zondag, erg vriendelijk personeel!

Mooie zaak overigens, ziet er goed uit en wordt goed schoongemaakt!