• Lid sinds 15 juni 2009
  • Leeftijd: 69

Ik ben getrouwd met Tineke en ons favoriete restaurant is Castell Steak & Bites in Zaandam

Castell

Zaandam
  2. Castell

Zaandam

Menno Buisman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Menno Buisman's profielfoto
  2. Menno Buisman's profielfoto
    Menno Buisman heeft een recensie geschreven voor Castell
    Steakhouse Zaandam

Zeer goed
    Aangenaam verrast waren wij van ons bezoek aan Castell Bites Steaks. Wij hadden nog nooit gehoord van dit restaurant tot deze week. Afgelopen zondag was mijn vrouw jarig en we besloten dat te combineren met het aanbod. Wat een verrassing!!! Wat een aanwinst voor Zaandam. We werden ontvangen in het restaurant en naar onze tafel begeleid. Nadat onze drankjes waren gebracht kregen we een aantal verse kleine en warme bolletjes met maanzaad en sesam. Met de keuze uit gewone boter, kruidenboter en olijfolie. Als vooraf een soort taartje met drie lagen gamba's en feuillete deeg met advocado en ruccula. Met daarbij een citroen mayonaise. Heerlijk! Het hoofdgerecht bestond uit botermalse chateaubriand, verse gekookte spinazie en een stoofvlees in rode wijnsaus met verse cantharellen. Een fantastische combinatie. de smaken waren goed op elkaar aangepast. Als dessert kregen we een taatje met drie lagen frambozen en een werkelijk zalig yoghurtijs met mint saus. Van alle gerechten was iets speciaals gemaakt. Mooi opgemaakt en absoluut geen kleine porties. Precies goed. Een aanwinst voor Zaandam en beslist een zaak om snel weer te bezoeken. Een absolute aanrader!!! Chef de Patron Mascha van Amesfoort heeft het in de vingers.