• Lid sinds 1 september 2013

1. -

Eten bij Michèl

Nuth
Nieuwe recensie

Melanie &Ralph heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Melanie &Ralph's profielfoto
    Melanie &Ralph heeft een recensie geschreven voor Eten bij Michèl

Eten bij Michel ! Heerlijk gegeten van een 4 gangenmenu waar de smaakgroepen top bij elkaar passen.Door de ongedwongen sfeer en redelijke prijzen maak het voor ons mogelijk om van deze top kwaliteit te kunnen genieten...! De bediening is vakkundig .Kortom, een aanrader !

2. Melanie &Ralph's profielfoto
    Melanie &Ralph vindt de recensie door Elroy & Suzan voor Eten bij Michèl leuk

Gebruik gemaakt van de social deal actie, eerste keer dat we zijn gaan eten in dit restaurant. Prettige, rustige sfeer. We hadden erg vroeg op de avond gereserveerd. Vanaf 20:00u was het aardig druk en stukken rumoeriger, dus kan zijn dat mensen hier wat hinder van ondervinden. De stoelen waren best laag in verhouding tot de tafelhoogte.
    Service, bediening en uitleg (gerechten en wijn) door personeel was erg goed, niets op aan te merken. Geen lege glazen, werd regelmatig vriendelijk aangeboden. Uit commercieel oogpunt natuurlijk noodzakelijk, maar in de praktijk vanuit oogpunt klant als erg prettig ervaren.
    Eten was werkelijk een feest. Een genot voor de smaakpapillen. Erg goed gecombineerde gerechten, mooi op smaak. Werkelijk top. Hier komen we gauw weer terug.