• Lid sinds 26 januari 2015

ABC Restaurant

Velp nb

Melanie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Melanie's profielfoto
    Melanie vindt de recensie door Jasper voor ABC Restaurant leuk

Ervaring van zondag 13 juli 2014

Vandaag voor het eerst bij ABC geweest, bij de entree was het even druk, maar ik kwam hier ook op een zondag, dus dan is de kans ook groter dat je even in de file komt te staan. Ik werd vriendelijk naar mijn tafel geleid en de mevrouw legde het concept uit. Het was overweldigend. Ik kende dit concept nog niet, dus had al snel de neiging om teveel te nemen en daardoor heb ik niet alles uit het restaurant kunnen proeven.

Het is een fabriek, het is massaal, dus je moet niet met je normale restaurant instelling hierheen gaan. Als ik zag hoe onbeschoft mensen al werden als ze hooguit 5 minuten moesten wachten, kan ik me voorstellen dat je dat soort mensen alleen maar net zo aanpakt als dat je zelf wordt aangepakt. Ik heb het volgende bezoek gepland voor half augustus en kijk er al weer naar uit!

2. Internationaal Velp nb

Ruud Schilderwerken BV

Tweede kerstdag hier geweest met de familie, oma en de kleintjes. In een woord helemaal fantastisch. Sushi, oliebollen, paardenvlees, gehakt, konijnen, schildpadden, zebras, geiten, bavianen, voor ieder wat wils. Een nadeel ze hadden geen raketijsjes. Voor de rest helemaal super.

Gr. ruud

3. Melanie's profielfoto
    Melanie vindt de recensie door Tanja voor ABC Restaurant leuk
    Internationaal Velp nb

Fijn en gezellig restaurant waar ieder zich zelf kan zijn, en de maandspecials zijn erg leuk en lekker! Het personeel is erg vriendelijk en niks is te veel. Ok kom er graag en vind het een aanrader voor iedereen.

4. Melanie's profielfoto
    Melanie heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Ik heb er zelf een aantal keer gegeten en ik blijf het een fijn restaurant vinden. Het personeeel is vriendelijk, de tafels worden vrij snel afgeruimd tussendoor. Het eten smaakt goed, er is veel keus.