• Lid sinds 20 oktober 2021

De Baeckermat

Westdorpe
  2. De Baeckermat

Westdorpe

Me=Me heeft nog geen foto toegevoegd

1. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt de recensie door Fam Rondas voor De Baeckermat leuk

De mensen van de bediening zijn gedienstig en vriendelijk, maar weinig attent. De tafel wordt enkel bediend, d.w.z. het eten wordt op tafel gezet en niet meer opgevolgd. Bepaalde zaken worden gewoon vergeten. Men komt ook geen enkele keer vragen of alles naar wens is. Dat ligt niet aan gebrek aan personeel, want dat is er voldoende. Ook onze reservatie was op een verkeerde dag ingevuld. Dat is slordig!! Jammer, want het eten op zich was best wel lekker. Excuses na het melden waren er achteraf niet of nauwelijks. Spijtig voor zo'n mooie zaak.

2. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt de recensie door Zeeuws meisje voor De Baeckermat leuk

Zeeuws meisje

Besteld, reservering, bij aankomst was men het vergeten.
    In serre gegeten was koud.
    Na eten koffie besteld… was ook koud.
    We komen er niet meer.

2,2
  3. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt de recensie door Dick voor De Baeckermat leuk

Het kan echt beter!

Vanavond voor het eerst na een hele lange afwezigheid weer eens gaan eten bij de Baeckermat op het terras met een geweldig mooi uitzicht. Jammer dat de verwarming tijdens de avond niet aanstond. Wij hadden het laatste tafeltje en veel mensen zaten er al wat langer te wachten op hun gerechten. Mijn partner had slibtongen besteld en ik had runderstoofvlees. Mijn stoofvlees was perfect van smaak, lekker sappig en ruim voldoende. De erbij geserveerde frieten waren een stuk minder. Je begrijpt niet dat een restaurant in onze regio dit nog altijd niet begrijpt. De slibtongen waren zo klein dat ze voor het grootste deel te hard waren gebakken en dus maar voor een stukje te eten waren. Toen mijn partner hierover bij het afruimen een opmerking maakte werd dit ter kennisgeving aangenomen en verder niets mee gedaan. Een dikke onvoldoende dus en een gemiste kans. Want dan kun je echt beter terecht bij verschillende andere restaurants in Zeeuws Vlaanderen om je geld uit te geven.

6,3
  4. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt de recensie door Van Assche Christelle voor De Baeckermat leuk

Eten en drinken prima! Heel gezellig kader. Spijtig van het lange wachten op ons voorgerecht, 1u, en er waren 3 tafels eerder bediend die nochthans NA ons zijn binnen gekomen. Dat vinden wij jammer.

5. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt de recensie door Laura voor De Baeckermat niet leuk

10/10! De bediening was zeer vriendelijk en erg behulpzaam, echt mijn complimenten! De kaart had een ruime keuze, waardoor de hele familie wat wils had (oud, jong, vegetarisch, etc). We waren ook allemaal heel tevreden over de kwaliteit en presentatie van het eten. Door de regen zaten we niet buiten maar in de serre, maar deze was gezellig en verwarmd dus dat was geen probleem.

6. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt de recensie door Markant voor De Baeckermat niet leuk

Dit weekend weer eens bij de Baeckermat aangeland. Intussen heeft de zaak een prachtige facelift en uitbreiding van het terras gekregen. Ik bestelde zeebaars met verse groenten en dat smaakte voortreffelijk. Alles wordt in de keuken bereid met verse producten. Zeker een voorbeeld voor veel zaken in de omgeving. Wat ons dan wel telkens tegenvalt is dat de frites niet vers zijn, van mindere kwaliteit en voor de tweede maal gebakken. Dat dit nog steeds niet door de beide dames is opgepakt vinden wij een gemiste kan. Misschien de volgende keer maar aardappel kroketjes bestellen…

7. Me=Me's profielfoto
    Me=Me heeft een recensie geschreven voor De Baeckermat

Veel veranderingen toegebracht maar zeker geen verbetering!

Vegetarische boerenomelet (staat zo aangegeven op menukaart met plantje achter gerecht, geen andere versie) werd met spek geserveerd! discussie met bediening! Was door ons niet goed aan haar doorgegeven beweerde ze!
    Zelf moeten vragen om nieuwe, werd niet aangeboden.
    Heel zout.

Onze kinderen kwamen later en mochten niet op het terras met flesjes drinken. 3 keer binnenkomen om te drinken mocht ook niet want "is geen openbare speeltuin".

Fietsen van de kinderen lagen schijnbaar in de weg voor de eigenaar dus deze heeft hij aan de kant gegooid.

De kinderen mochten een pepermuntje pakken en toen het er 2 werden vloog de bediening uit en lachtte de kinderen ook nog uit toen ze begonnen te huilen.

Eigenaresse vond het allemaal normaal gedrag van het personeel en de eigenaar.
    Richtte zich ook alleen naar de kinderen en niet tot ons.

Heel onprofessioneel en zeker niet klantgericht!

8. Me=Me's profielfoto
    Me=Me vindt De Baeckermat niet leuk